25 Mart 2011 Cuma

Denizlerdeki Tehlike: Sharktopus !!!

Film izlemeyi seviyorum, bünyemi sadece sinema sanatının güzide ya da ümit veren örneklerine rezerve etmedim, gerilim filmlerini izlemeyi de seviyorum. Hele gererken güldürenlere ise asla hayır diyemiyorum. Gelsin o zaman dandik B-Filmleri.

"Sharktopus" bir TV filmi. İsmini duyar duymaz tamam işte bunu izlemem şart diye ahdetmiştim. İzledim rahatladım. Tam da umduğum gibi berbat, saçmasapan bir konusu var. Julia'nın abisi ise karizmayı hayli çizdirmiş olmalı ki bu filme sığınmış en sonunda.

Filmin konusunu anlatmama gerek yok aslında, afiş bütün konuyu açık ediyor. Filme dair bütün beklentiler aynı afişinin vadettiği kadar, ne eksiği ne fazlası var. Afişteki denklem de matematiğe gönül verenleri kahredecek denli hayal gücünden mahrum. "Yüzde elli köpekbalığı, yüzde elli ahtapot, yüzde yüz ölümcül" Acaba nedir nedir?

Bilim adamı Nathan Rand ve güzeller güzeli, zeka küpü kızı Nicole yarı köpekbalığı yarı ahtopot bir canlı geliştirirler. Film boyunca bu ikilinin neden böyle bir canlı geliştirme gereksinimi duyduklarını öğrenemeyiz o yüzden bu hususu kurcalamayın rica ederim. Neyse... Bir eğitim çalışması esnasında kontrol siteminde arıza oluşunca bu dehşetengiz - hayvan desem değil balık desem değil - (Allahım ne desem ne etsem?) canavar kaçar. (Hayvancağıza ne eziyet ettilerse kaçtı işte bak) Sonra ver elini Meksika'daki Puerto Vallarta tatil cenneti. Cennet bir anda cehennete dönüşmesin mi beğenirsiniz? Köpek-Tapot önüne gelen, ya da bazen önüne gelmese de damak zevki uğruna hususi yolunu değiştirdiği yerli, yabancı turist ne varsa boğaz tokluğuna yalamadan yutmaya başlar. Yaratığın kurbanlarının büyük bir çoğunluğunu dapdaracık, minnacık bikinisinin içine sığmakta güçlük çeken gürbüz kızlar oluşturmaktadır.

Yaratığın serbest kalması üzerine baba kız bilim adamı yanlarına aldıkları Flynn isimli dünyanın en meşhur emekli köpekbalığı avcısı ile (en meşhurundan aşağısı kurtarmaz tabii) Köpek-Tapotu yakalamak için okyanusa koyulmak suretiyle yollara düşerler. Filmin bundan sonrasında bilimum saçmasapan ölüm şekilleri görürüz. Derken hayvan umduklarından zeki çıkar falan. Av avcı, avcı av olur. Bu sene seyrettiğim en saçma sapan film bu şu an itibariyle. İzlerken kendine baktırıyor, tam bir patlamış mısır tüketme filmi. Daha ne istenir ki.

Filmin fragmanına şuradan ulaşabilirsiniz.


Sharktopus - 2010

Yönetmen: Declan O'Brian

Oyuncular;

Eric Roberts
Kerem Bursin
Sara Malakul Lane
Héctor Jiménez
Liv Boughn


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar