An itibariyle bana ve apartman sakinlerimize süper bir şekilde fiber internet erişimi sağlamayı taahhüt etmiş internet sağlayıcım Züperonline firmasına olan hislerim aynen aşağıdaki tablôda olduğu gibidir.
Allah beterinden saklasın - ki bundan beteri Zimbabwe ya da Uruguay ya da Papua Yeni Gine'dedir.
Bu iş nerden çıktı bende anlamadım.
YanıtlaSilÇarşamba günü eve geldiğimde bağlantım yoktu.Orayı ara,burayı ara yok şunu çıkart bunu tak,ışık var mı yokmu? derken sabahı ettik.
Ertesi gün öğrendim ki apartmanın tümü internetsiz kalmış.
O gün akşama kadar uğraştılar ama aynen böyle en içten sevgilerimi yolladım kendilerine.:/
superonline'ın internet hizmetinden memnun tek bir kişi görmedim. bunlar işlerini nasıl sürdürüyorlar hala hayret ediyorum.
YanıtlaSiloyyhhhh :(((
YanıtlaSilİçimden geldiği gibi ~~~ ;
YanıtlaSilİnanamıyorum. Sanki beni anlatmışsın. Aynı ağartmanda mı oturuyoruz diye kuşkuya düştüm.
Çarşamba kesildi, her konuştuğum call centre görevlisi ayrı şey söyledi sonra perşembe sabahı iş oldu " apartmanınızdaki kutu bozuk"
Bunlar kesin başka bir şey yaptılar arıza adı altında gizlediler. 22 ağustos a geçiş için ayarları modemlere yüklediler sanırım. :(
Za;
YanıtlaSilBen müşteriyi enayi yerine koyup verdikleri sözleri tutmayışlarından şikayetçiyim. 16 ay kaldı .. sürem dolduğu anda üptal ettireceğim. İnternet kafeden girerim daha iyi..
üç ünsüz içinde iki ünlü;
YanıtlaSilYa malesef böyle işte :(