13 Aralık 2007 Perşembe

İHANET MERDİVENİ – Bir Aşk Melodisi – Bölüm 83

Şehmus Bey Şeyma’yı Macit Bey’in masasına oturmaya ikna etmiştir. Macit Bey Şeyma’dan çok etkilenmiş, heyecanla kekelemeye başlamış mamafih bakışlarını Şeyma’nın cömert dekoltesinden içeriye daldırmıştır bile.

Şeyma:

- Macit Bey, N’apıyorsunuz kuzum? Bakışlarınızla beni yediniz, bitirdiniz.

Macit: ( kıkırkırkırdayarak)

- Estağfurullah bacım, sizin gibi nadide bir gülü yer miyim? Bitirir miyim? Ben sizin gibi bir kitabı ancak çevirir çevirir okurum, yanlış anlamayın lütfen bunu iltifat manasında söylüyorum.

Şeyma bu sözlerdeki derin samimiyet karşısında duygulanmıştır. Buğulu bakmaktadır.

Macit:

- Küçük hanım yanlış anlamazsanız eğer güzelliğinizden cesaret alarak size bir şey söylemek istiyorum. Senelerce evvel size benzeyen bir hanım ile bir izdivaç yapmıştım ama o beni terkederek pavyonlara kadar düşmüştü. O gün bu gündür onu arar dururum ama bulamam. Nihayet yüce tanrı karşıma sizi çıkarttı. Siz belki o değilsiniz ama ona o kadar çok benziyorsunuz ki size bakmaya kıyamıyorum. Ben çok zenginim neyim var neyim yok önünüze sererim, sizi Türkiye’nin Hande Yener’i yaparım, yeter ki benimle evlenin.

Şeyma hayatında aldığı ikinci evlenme teklifini kafasında hızla evirir ve ikiletmez, kabul eder.

Şehmuz’a paralar ödenir, Şeyma pavyondan telli duvaklı gelin olarak çıkar, annesi mutludur ama babası kahrından çıldırmıştır, o kızının mürüvvetini göremez. Görse de ne anlıycak ki.

----------------------

İç Mekan - Yatak odası - yatağın üzerinde yüzlerce taşbebek, oyuncak bebek felan, yatağın kenarında Şeyma ayağında minnacık önü ponponlu terlikleri, üzerinde ise panter desenli kasıklarına kadar gelen baby-doll'ü oturmakta eşi Macit'i beklemektedir. Kapı açılır Macit üzerinde bordo renkli robdöşambrı ile girer. Ağzında bir pipo tek eli cebindedir.

- Kocacım gelmiycek misin yanıma?

- Rica ederim bayağılaşma Şeyma.

- Niye Ayol, helalin değil miyim? Ben de bir kadınım benim de ihtiyaçlarım var.

- Hayır Şeyma sen beni yanlış anlıyorsun. Sen bundan sonra Şeyma değil benim kaybettiğim Şermin'im ve dünya ahiret bacımsın, aynı çatı altında olduğumuz müddetçe elin elime değmiycek. Yarından itibaren stüdyoya giriyoruz, sana arabeks fantazi tarzında albüm yapacağız.

- Peki ama bir ricam var

- Nedir minik bebeğim?

- Bana bir fabrika satın almanı istiyorum çünkü yıllardır, hem bir şarkıcı olmayı, hem de bir fabrika sahibi olmayı düşlemiştim. Madem bu fedakarlığı istiyorsun benden bana bir de fabrika alıcaksın. Öyle bir fabrika olsun ki Frankfurtta’da bir şubesi mutlaka olsun. Yoksa stüdyoya girerim ama şarkı söylemem.

- Ne demek süslü kuşum. Arzun benim için bir emirdir yarından itibaren istediğin şirketi bulma çalışmalarına başlayıp parasi neyse bastırıp alıcam. Yeter ki sen mutlu ol

--------------------------- STÜDYO ---------------------------

Şeyma kaprisli biçimde aşağı yukarı yürümekte, orkestradakilere kan kusturtmaktadır.
- Olmuyor, olmuyor!! Bu ne biçim beste, bunlar ne biçim sözler? Ben böyle şarkıyı mıçımlan bile yazarım.
Bunun üzere orkestra çok utanır ve muhteşem güzellikte bir beste yapar. Şeyma beğenir ve çok içten gelerek okur. Sesi hançereden gelmekte, dinleyenleri duygulandırtmaktadır.


----------------- 2 ay sonra -----------------


Macit ve Şeyma evde gazete yığınlarının arasında oturmaktadır.
- Hayatım long pileyin büyük sükse yaptı. Herkes bu esrarengiz sesin sahibini merak ediyor. Sahneye çıkmamakta kararlı mısın?
- Çıkmıycam Macit. Rica ederim üzerime varma. Heyheylerim üzerimde. İstediğim fabrika satın alınıncaya kadar şurdan şuraya çıkmıycağım. Kimse beni tanımıycak yüzümü bilmiycek.
Macit muzipçe gülmektedir.

- Hayatım sana bir sürprizim var .Cebinden kadife bir kutu çıkarır. Şeyma'ya uzatır

- Nedir bu Macit?

- Aç da gör hayatım

- Ah (gülümser) (başını yana eğer)yoksa yoksa?

- Aç canım

- Bilmem ki açsam mı?

- Aç ulan uzatma!!

Şeyma eli titreyerek kadife kutuyu açar. İçinde kırmızı kurdeleli bir anahtar vardır.

- Ne bu Macit? Gene yat mı aldın, kat mı?

- Hayır güzelim, istediğin fabrikayı satın aldım, Frankfurtta da şubeleri var tam sana göre.

- Ama Macit bu özelliğe uyan bir tek fabrika var koca Türkiye de değil mi?

- Evet hayatım ve artık onun sahibi sensin.
Şeyma nın dudakları titrer ağlamaktadır

- Hayatım niye ağlıyorsun

- Macit bunlar mutluluk gözyaşları mutluluktan ağlıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar