28 Mayıs 2012 Pazartesi

Gep Gerçek Çağrı, Ağrı ve Hatta Bağırı Merkezi Diyalogları

Boşuna tekrar tekrar, tekrar etmiyorum "Süper-bir-onlaynın var mı, derdin var" diye. Zaten bir isme ön ek olarak süper şahane, mükemmel denli bu ülkede asla görülmesi mümkün olmayan sıfatlardan eklendiğinde akıbeti en baştan bellidir. Süper değil misin, normal misin? Sorun değil. Ekle isminin önüne süper lafını, işte oldun 1 süper. Gerisi Allah'a emanet. Hoş şimdilerde öyle ulvi yerlere emanet işi için akla gelmiyor. Adının önüne koy süper kelimesini, gerisini call centera emanet et. Çağrı merkezi değil de baş ağrısı merkezi buraları mübarek, sonunda müşterinin bağırmadan durmamasını sağladıkları için bağırı merkezi de denilebilir pekala. Ya da işi ağırdan alma merkezi, müşteriye enayi süsü verip oyalama, bağırtıp bağırtıp deşarj olmasına yol açma merkezi de olabilir. Hepsi uyar. 

Benim malesef Super Onlime fiber bağlantım var. Allah için pek hızlı. Ama ne zaman.öğreniyoruz hızlı olduğunu. Bağlanabildiğim zaman.. Bağlanma anlarımız şu ara nadir. Zira bakımdayız. Super online ne zaman kesilse arıyorum, her aradığımda bakımda olduklarını öğreniyorum. Super online neredeyse iki yıldı bakımda. İki yıl dolsun derhal üyeliğimi iptal ettireceğim. 

Cumartesi günü tam yedi gündür bakımdaydık. Yani sabahları bağlanamıyoruz Çğlen gibia z bağlanıp, yarım saat sonra kesiliyor, ytekrar ağlanmak için havanın kararmasını bekliyoruz. Arıyoruz efendim.

Gariptir bu ara ne zaman arasam hiç beklemeden bağladığım vaki değilken şak diye bağlanıyorum. Yanıt veren çocukların bir suçu yok, ne bilsinler, ne desinler, aradığım için vara yoğa teşekkür ediyorlar. Bu durumdan şunu anlıyorum, Suğer Online Bağırı Merkezi'ne ya çok eleman aldı, ya möüşteriler aramakla bir şeyin düzelmediğini anladılar, adam oldular aramıyorlar, ya da müşetriler o denli azaldı ki aynı anda hepsi zarasa cevap verecek adam bulunuyor.

Günlerdir bakımdayız baş ağrızı merkezi ile aramızda aynı terane dönüyor.

- Süper Online'ı aradığınız için teşekkür ederiz.Müşteri numaranızı verebilirmisiniz?
-Veremem, ordan telefon numaramdan kendiniz görün. 
- Numaranız kaç.
- Üç beş sekiz...Hayrola gene ne bakımı bu?
- Sizlere daha iyi hizmet vermek için bakım yapıyoruz.
- Kardeşim yıl oldu, iki gün üst üste açık olduğunuzu göremedik, hep bakımdasınız. Hala balımısızsınız. Bak bunun DeeeSımartı var, Tititnet'i var, Vınn!ı var.. Var oğlu var. ..  
- Süper Online'ı aradığınız için teşekkür ederiz.
- Lafı döndürmeyin şimdi. Hep bakımdasınız. Zaten bakım olmasa bağlanacağız. Bakım var diye bağlanamıyoruz. Bakım yapmayın bağlanalım. Bir bağlansak en iyi hizmet o olacak. Bakım yapmasanız hizmet vereceksiniz. Bakmayın kardeşim. 
- Size daha nasıl yardımcı olabilirim? 
- Hiç olmadın ki. Ama istiyorsan bu hafta bağlanamadığım günlerin parası faturamdan düşülsün
- Ama teknik servis burası.
- Ben bilmem, yardımcı olmak isteyen sensin, ol işte..
- Ama beyefendi.
- Bak canım sen call centerda kürek mahkumusun, senin yapacağın bir şey yok biliyorum: Ama haberin olsun bak, ne kadar Süper'e paçayı kaptırmış arkadaşım varsa hepimiz, iki yıllık taahhüdümüz biter bitmez çıkacağız bu bakımsız internet şirketinden. Bıktık çünkü.
- Size daha nasıl yardımcı olabilirim?
- İnterneti açın.
- Süper Online'ı aradığınız için teşekkür ederiz. 
- Bir tek yaptığınız bu zaten, Vırta zırta teşekkür etmek. İyi günler gözüm kendine iyi bak. Müşterilerin seni üzmesine izin verme. Sana bir tavsiye evine de asla bu şirketin internet hizmetini bağlatma.  

Buradan yetkililere sesleniyorum, açın iu Süper Online'ı blog aksıyor, sinirleniyorum, kendimi ezik hissediyorum. Valla. 


8 yorum:

  1. hahahaaa:):) accayip güldüm :):)
    Size daha nasıl yardımcı olabilirim?
    - Hiç olmadın ki. Ama istiyorsan bu hafta bağlanamadığım günlerin parası faturamdan düşülsün
    - Ama teknik servis burası.
    - Ben bilmem, yardımcı olmak isteyen sensin, ol işte..
    :):):) kıkırda kıkır :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) sadece onlar değil müşteriler de sonunda kafayı yedi işte :D

      Sil
  2. Geçmişler olsun diyeyim. Bizimde geçen öyle idi. Telefonda arızalı idi. Meğer arızalı olan hatmış. Aradık 10.dkya gelip düzelttiler. Ama bizim sorun bağlantıda değil, pc de. (:
    Çok sinir bir durum. Sizi anlıyorum.
    Çağrı merkezlerinin insanda başağrısı yaptığı da yapılan araştırmalarla onaylanmış. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler...

      Başağrısı boşa değilmiş meğerse :)

      Sil
    2. Adamlar üşenmemiş bunu da araştırmış. (:
      Bu arada en güzeli benim gazetem konulu "heyhat" gazetemde sizde objektife takılmışsınız. Bilginiz olsun. (:

      Sil
    3. Çok hoş bir fikir.. Blogumdan gazeteyi ayrıca duyurmak istiyorum, eminim herkesin hoşuna gidecektir :)

      Sil
  3. Ahahha süpermiş bu süperonline. Yalnız benden duymuş olmayın ama TTnet de çok farklı değil. Fiberini bilemem benim buralarda alt yapı olmadığından o eziyete giremiyorum, ama adsl kısmısı ve call center kısmı insanı kahretmeye yetiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuna karar verdim. Bu ülkede hizmet alacağım yer ile süreli sözleşme yapıp taahhüt altına girmeyeceğim. Baktım bakım yapıyorlar ayrılacağım cezasını ödemeden.

      Sil

Yorumlar