13 Nisan 2012 Cuma

Sürçük Nisan

Yaratıcı Sazanlık Kursu
Mübarek, Köşkten Zenci Fille İndi Sanki
Muzların Sessizliği
Masumiyet Füzesi
Teker Portakalı
Binek Pısırıklarının Müellifi
Lavaş ve Barış
Müsteşar Sülüman
Çardaktan Koşanırcasına
Sora Sora Bağda At Bulunur
Kanaviçe Dişlemek
Deveye Handikap Atlatmış Kadar Olduk
Elma Yersem Çık Armut Yersem Çıkma
Alışmış Bu Durmuş'tan Beterdir
Melunkolik
Can Kısıntısı
İnsansan Sat Rafı
İstemem Lan, Cebime Say
Bir münasip zamanda mesela saat orda
Mutaasıp Bir Yerde İncek Var!
Bundan Alâsı, Şamdak Ayısı
Ayak Şamdan Işıktır
Sürümden Kaz Alıyorlar
Sürücü Lisanı Ettiysek Affola
Sapla samanı kaşındırmak lazım
Gözleri Emine Beder
Kartal Kalkar Dar Sarkar
Biliyorum, Sen daha iyilerine bayıksın
Elini Zortlak Alıştırma
Fin Seddi
Fin İşi Tapon işi
Kredi Dartı
Seher Nakdi
Kan çıkmazsa yara yok
Ayak Cennet'ten çıkmış derler
Eğer Bir Kuş Gececi Bir Yolda...

Falan filan. 

Şİmdi "Ne bunlar?" diyeceksiniz. Bu saçmalamalarımın tek sebebi şuradadır

Sağolsun Notik’in Sahibesi Deli Pelüze beni üye etti. "Ter Meydanı" zeki ve matrak bir facebook grubu, harika şeyler var. Üye olalı epey oldu ama dün bir girdim pir girdim coştum ve yukarıdakileri yazdım. Artık her yerde, her zaman Sürçük Nisan edecek bir şey aramadan  durulamıyorum.


Fotoğraf: En sevdiğim kitabı sindire sindire okuyuşumun resmidir
demek isterdim. 

12 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. :) etiket yaptım devam edecek sanırım bu :)

      Sil
  2. Duş Beyinli
    Kem Saz
    Zarlar Küser
    Pir Lekesi
    Elim Kolum Mücadelesi
    Kalburakastı
    Zorro'dan görme
    Tin dürtmek
    Böğrümce :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zorro dan görme ile duş beyinliye çok güldüm :)

      Sil
  3. sürç-ü lisan edilmiş yazılara çok güldüm, allah'ta sizi güldürsün:))

    YanıtlaSil
  4. Enis Bey'den dolayı haberim vardı bu gruptan,ilginç şeyler ortaya çıkıyor hakkaten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bir iki haftadır üyeyim ama ilk kez dün girip baktım. Yukarıdakiler saklıymış içimde. Ben de nasıl oldu bir bir ardına uydurdum şaştım kaldım :D

      Sil
  5. Mutaassıp yerde inecek var çok iyiymiş :))

    YanıtlaSil

Yorumlar