10 Nisan 2012 Salı

Origami: Balık

Falımda bir balık var.
İskambil kağıtlarının arasında yüzdüğnü görebiliyorum. Balık hızlı, gözünü bir kırpsan göremezsin.
Bazen, bir saniyeliğine, dönüp bana bakarken yakalıyorum. Bakışlarında öyle bir nefret var ki, titriyorum.
Yine de fal bakmadan duramıyorum. Eğer bir gün bile bakmasan kötü şeyler oluyor.
Sonra kötü şeyler iyi şeylere dönüşüyor
Derken İyi şeyler tatlı şeylere,
Tatlı şeyler pizzaya,
Derken, pizza kötü bir şeye dönüşüyor.
Bak bunun niye kötü bir şey olduğunu tam olarak anlatamam; çok meşgulüm. fal bakıyorum.
Falıma mani olma.
Bak işte, balık burada! Gördün mü?


Not: http://50shortstoriesaboutfish.tumblr.com/ sitesinde yayınlanmış 22 numaralı öyküyü aldım ve "origami" serisinden balığa iyi gideceğini düşünerek türkçeye çevirdim. 

6 yorum:

  1. Balık dolardan,bu bir subliminal mesaj mı ? İlluminati mi , biraz açabilir misiniz :D :D :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açamam falza :) çok karmaşık katlamışlar. Yırtılma riski var. Ama adamların dolarlara yaptığını ben hiç yapmama. Olsa hemen harcarım :)

      Sil
  2. Parayla origami de savurganlık resmen :D :D Tamam açma ,yırtılmasın :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paran var mı derdin var. harcamaya hevesi geçiyor anlaşılan insanın bir süre sonra :D

      Sil
  3. turna da başkadır ya en sevdiklerimden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir filmde görmüştüm, yüzlerce kağıt turnayı tavandan aşağı sallandırmışlardı misina iplerinin ucundan. Işık vurduğunda ortaya muazzam bir görüntü çıkmıştı. Güzeldi.

      Sil

Yorumlar