25 Ocak 2013 Cuma

Dostluk Mimi

Bunları biliyor muydunuz? 

Hassas kişilerin aslında en güçlü olduğunu, her şeyin üstesinden tek başlarına gelebildiklerini? 
Başkalarına nezaket gösterenlerin, kaba davranışlara en fazla maruz kaldığını? 
Sürekli başkalarıyla ilgilenenlerin aslında ilgiye en çok ihtiyaç duyanlar olduklarını?
Söylemesi en zor üç sözün “Seni seviyorum!” “Özür dilerim!” ve “Bana yardım et!” olduğunu? 
Biliyor muydunuz? 

Birinin mutlu görünmesi onun her daim mutlu olduğu anlamına gelmez; yüzündeki o gülümsemenin ardına bakarsanız, belki aslında ne kadar acı çektiğini ve gülümsemenin acısının üzerine beceriksizce örtmeye çalıştığı bir perde olduğunu görebilirsiniz.

Şu anda sorunu olan bütün dostlarımız için bir iyi niyet hareketi başlatalım. 

Blogumuza bu yazıyı kopyalayıp yapıştıralım. Belki bir aile sorunları, sağlık sıkıntıları, iş dertleri, o ya da herhangi bir konuda endişesi olanlara ve sadece birinin umursadığını bilme ihtiyacında olanlardan bir tanesi, birimizin blogunda rastlar ve bir anlık da olsa dünyada başkalarını düşünen insanlar da olduğunu fark eder. 

Bunu hepimiz için yapalım, çünkü kimse sorunlardan bağımsız değildir. Umarım bu yazıyı bütün blog dostlarımın duvarında görürüm. Bazılarınınkinde  göreceğimi biliyorum! Ben bir dostum için yaptım ve isterseniz siz de yapabilirsiniz. Çok basit, başka mimlerde olduğu gibi uzun uzun bir şeyler yazmanıza bile gerek yok, kopyalayıp yapıştıracaksınız. O kadar.  :) 




15 yorum:

  1. Vladimir pek dokundu bu yazı bana ben de alıyorum bu mimi izninle:)

    YanıtlaSil
  2. olduğu gibi kopyalıyorum:))

    YanıtlaSil
  3. Bir şekilde birine dokunmaksa böylesi basit bir şey, daha ne olsun.. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. çok hoş bişi ben de varım kopyaladım yapıştırdım bile:D

    YanıtlaSil
  5. Biliyor musun vladimircim bu tür paylaşımlarda bszen ne desek boşmuş anlamsızmış gibime geliyor. ben çok acı çektiğimde benimle aynı acıyı çeken eli sıkıca tutmadıktan sonra ...üzüntülerimiz,sıkıntılarımız,acılarımız, dertlerimiz aynı ama yanıbaşımdadeğil . ben acımı kendim yaşıyorum. paylaşamıyorum. herkes gibi.

    YanıtlaSil
  6. Birinin mutlu görünmesi onun her daim mutlu olduğu anlamına gelmez;


    katiliyorum :/

    YanıtlaSil
  7. Harika bir öneri olmuş, ben de blogumda paylaşıp destek olmaya çalıştım.:)

    YanıtlaSil
  8. bu yazı facebook'ta dolaşıyor bu günlerde.

    YanıtlaSil
  9. Hepinize çok teşekkür ediyorum arkadaşlar :) Sağolun, varolun

    YanıtlaSil
  10. Ruh hâlime göreydi, Melodram'ın bloğunda gördüm ilk. Başlatan senmişsin demek ki. :)

    YanıtlaSil
  11. Bir günlük gecikme de olsa severek katıldım ben de.Çok teşekkürler Vladimir.Çok güzel bir düşünce.

    YanıtlaSil
  12. Bir çok blogta defalarca okudum..
    Harikasın !!!
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  13. yayınlamak niyetindeyim, şu bloga olan soğukluğum geçtiğinde...

    YanıtlaSil
  14. tamam, pazartesi sabahı, sendromlulara da iyi gelebilir:)

    YanıtlaSil

Yorumlar