23 Nisan 2011 Cumartesi

Neşe Doluyor İnsan

Sevgili Arkadaşım;

23 Nisan Bayramını kutlu olsun. Nasılsın? İyi misin? Sorarsam söyler misin? Bizi soracak olursan hepimiz de iyiyiz. Bu yıl yirmiüç nisan töreninde öğretmenim beni şiir okumalarına seçti. Hiç sevmiyorum şiir okumasını. Dün provalara çıktık. Bahçede bağıra bağıra defalarca şiir okuduk. Halbuki ben şarkı söylemek istiyordum. Şarkıyı Orçun ile Selma kaptı. Parla Şenol'un plağını ilk ben bulmuştum halbuki. Şarkının adı "Saksağan" çok da güzel söylediler. Kıskanmıyorum yanlış anlama. Ama o şarkıyı Derya ile ben çok daha güzel söylerdik. Hatta onunla prova etmiştik, Derya damdaki saksağan kılığında piyanonun üstünde oturacaktı, ben saksağan terbiyecisi kılığında piyano çalarak çok güzel söyleyecektik. Hayallerimiz yıkıldı. Şimdi "Arkadaşlar, sevinelim, Hep gülelim, eğlenelim, Sıkılmasın hiç canımız, Çünkü bugün bayramımız..." diye bir şeyi okuyacağım. Dün okulun bahçesinde bağırmaktan sesim kısıldı. Belki bayramda da sesim kısılır şiiri okuyamam. Benim için dua et lütfen. Dua et sesim kısılsın, şiir okumaya çıkmayayım. Satırlarıma burada son verirken büyüklerin ellerinden hürmetle küçüklerin, gözlerinden sevgi ile öperim.







7 yorum:

  1. yolla şiiri ben okurum, şarkıyı da ben söyliycem ama... üstüne çıkıp bi de ront (böyle deniyodu dimi o oyunlara, ne tuhaf...) gösterisi yapcam... herşeyi ben yapıcam uleeeeeeyynnnn...

    YanıtlaSil
  2. Resmeee bakkk! :)) Mutlu bayramlar diyeliiim tüm çocuklara ve kendini çocuk hissedenlere! Keyifli haftasonlarııı

    YanıtlaSil
  3. Dam üs-tün-de sak-sa-ğan
    Vur be-li-ne kazmaylan

    Pek güzelmiş şarkı, bunun "gide gele ine çıka dön dön sağa sola gide gele ine çıka dön dön dur" diye bir versiyonu da vardı, kim söylerdi unuttum ama:))

    Bayramın kutlu olsun minik kardeş, umarım sesin kısılmıştır:))))

    YanıtlaSil
  4. Bırak şimdi şiiri şarkıyı. Nerde o eski "Adam Olacak Çocuk" programıyla geçirdiğimiz 23 Nisanlar...!? :(

    YanıtlaSil
  5. 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramın kutlu olsun senin ve tüm çocuklarımızın:)) çok güzel yazmışsın küçük vladimir:) şarkı da bir harika.bana da öğret oldu mu:)

    YanıtlaSil
  6. bu arada fotoğrafına bayıldım.maşallahh:)

    YanıtlaSil
  7. Kedi;

    Ront yaptırılardı bize de zorla. Hiç sevmezdim. Surat asardım. :)

    Modafobik;

    Resim 70lerin kartpostallarından... Şahane bir mizansen bi görüşte bittim :))

    Leylak dalı;

    Evet... kazmaylann diyor ya...

    Bu şarkıyı "ine döne çıka" (atıyor olabilirim) neco söylerdi. Palyaço kılığında üstelik.. Şarkının orjinali de arızalı demekki

    :)


    untilwesaygoodbye;

    Evet ya rahmetli Barıl Abiyle.. :)


    Kamikaze;

    Olur öğretirim. hatta beraberce şu şarkının tekerleme kısmını ezberlesek hatta :)

    Fotoyu ben de çok sevdim..

    YanıtlaSil

Yorumlar