8 Kasım 2016 Salı

Soru


Köpeğin içinde bir soru, çocuklar neden benden korkuyor?

5 yorum:

  1. Ah kıyamammm:(((kediciyim ama kedileri sevdiğim kadar köpekleri de seviyorum ve çok acıyorum hallerine:( Lokum'un annesini onların öldürmesine ve geçmişte pekçok kediye saldırmalarına rağmen seviyorum çünkü bu onların suçu değil. Çocuklar öyle alıştırmışlar.! Üsküdar'dayken köpeklerin kedilere saldırdığını hiç görmedim. Burada böyleler:( sokaklarda kaburga kemikleri sayılıyor bazılarının kahroluyorum:( taş atıyorlar zavallılara onlar da tabii ki korkuyor ve saldırganlaşıyorlar:( çocuklarımızı küçük yaşta kedi, köpek sevgisi versek böyle olmazdı:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de kediciyim de köpeklere de kayıtsız değilim. Çok hüzünlü bakıyor kimi. Sokağımızdaki köpeklerden biri bizim aprtanmdaki komşulardan birinin köpeğine hayran onu görmek için neler yapıyor inanılmaz.

      Sil
  2. Belki de büyükler'i, çocukları yemek yemediğinde, yaramazlık yaptığında "Aaa bak şimdi seni köpeğe vereceğim", "bak kurt geliyor", "hadi gözlerini yum yoksa hom hom seni yiyecek" gibi kelimelerle bu korkuyu onlara aşıladığı için..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama öyle demeyen ailelerde de var köpek korkusu. Evlerde evcil hayvanla yaşamayı öğrenmiş çocuklar gibi değil artık çocuklar. Korkutmak da bir etken ama katılıyorum.

      Sil
    2. Gerçi artık korktuğumuz şeyler sadece köpekler değil ki, her şeyden her kesten korkar olduk.. Sevmeyi unuttuğumuzda başladı sanırım korkularımız..

      Sil

Yorumlar