11 Şubat 2012 Cumartesi

Harem

Sevgili Üç Ünsüz İçinde İki Ünlü artık kendi mimimi kendim yaratıyorum diyerek çok güzel bir mim göndermiş, hemen arkasından aynı mimi sevgili Deeptone da gönderdi. Her ikisine de teşekkür ediyorum. 

Mimi ilk okuduğumda çok kolaymış gibi gelse de sonradan bir zorladı beni, sanki birini yazsam başka birini ihmal ediyormuşum gibi hafiften vicdan azabı çeker gibi bile oldum. Konumuz; Eğer kişisel bir hareminiz olsa, o harmde yer alacak on kişi kim olurdu. Kolay dedim ise de baktım işin içinden çıkamıyorum bu sefer de  madem kolay görünen zorlardanmış ben de kolayına sapayım dedim. Eğer kişisel bir haremim olsa içinde şu kadınlar olurdu;

1 - Selam Ergeç
2 - Nur Aysan
3 - Öeryem Uzerli
4 - Meryem Uzerli
5 - Merve Oflaz
6 - Filiz Ahmet
7 - Ezgi Eyüboğlu
8 - Serenay Sarıkaya
9 - Melike İpek Yalova
10 - Sema Keçik Karabel

Hazır bu kadro malum TV dizisi için sete girmiş, harem entrikalarına alışmışken hazır hareme konmak da böyle bir şey olsa gerek. Benim haremim bunlardan olurdu. Ama yanıt kolay olurdu o yüzden biraz değişiklik katmakı istiyorum. Benim haremim bir hafta sonu için olurdu ve Agatha Christie'nin "On Küçük Zenci" romanındakine benzer biçimde ıssız, kayalık, ağaçlık bir adadaki devasa malikanede hayat bulurdu. U.N. Owen'dan gelen minik davetiyeler alarak çağrıldığımız gizemli adada konuklar birer birer sırra kadem basar, heyecan  had safhada olurdu. 

Yok yok, bu mimi böylecevaplamak olmaz, kolayın akaçıyorum hemn de. 

Mimde şöyle ufak bir değişiklik yapsak yine. Keyifli bir akşam yemeği için on hanımefendiyi konuk edecek olsam, ve beraber güzel yemekler, yanında hoş bir sohbeti paylaşacak olsam, konuk listemde şunlar olurdu:

1 - Penelope Cruz
2 - Rachel Weisz
3 - Alessandra Ambrosio
4 - Scarlet Johanson
5- Patricia Kaas
6 - Mina Mazzini
7 - Nilgün Belgün
8 - Bette Middler
9 - Perihan Mağden 
10 - Sezen Aksu

Böyle bir masadan vaktin nasıl geçtiğini hiç birimiz anlamazdık, çok büyük keyif alırdık sanırım. En azından ben alırdım yani 

Mimi kime göndersem? 


Kendinize ait bir haremini zolsa bu haremin olmazsa olmazı on kişi kimler olurdu? 

Yazmak ister misiniz?

Tablo: The Harem Dance - Giulio Rosali

14 yorum:

  1. hımm oldukça yaratıcı :)

    güzel haremmiş, ya bir de Nilgün Belgün varsa diğerleri o akşam yemeğinde zaten sönük kalır gibi:)

    YanıtlaSil
  2. Vladimir, ben mi? Haremim mi:))
    Hop dedik Vladimir!
    Töbe töbe:)))))

    YanıtlaSil
  3. Efenim çok teşekkür ettim..Çok zarifsiniz ama ben mim cevaplamıyorum..Bu arada akşam yemeğine davetli yedek listede açarsanız beni de unutmayınız oldu mu :):)Çok keyifli bir masa hakkaten..
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. teşekkür ederim :) 10 numeroya bayıldım :))

    YanıtlaSil
  5. Öp süermiş :)) ben bu listeye Vinona ryder ile Charlize theronu, bjorku falan da koymak isterdim. Bir kadın olarak harem kuracaksam da herhalde Mehmet gunsurla başladım :))

    YanıtlaSil
  6. Suvebeyaz;

    O kimseye lafı bırakmaz, ağzının içine baktırı sanırım :)

    YanıtlaSil
  7. Hayal kahvem;

    net yazmamışım kusura bakma kadınlar da kafa dengi buldupu ya da hoş bulduğu (hoş bulduk) erkeklerden yazsınlar elbeyye. Yoksa yani yanlış anlaşılmasın. Mim böyle :p

    YanıtlaSil
  8. Deja vu;

    Olsun sorun değil, elbette efendim böyle keyifli bir sohbette olmayı kim istemez :)

    YanıtlaSil
  9. Ğç ünsüz içinde iki ünlü;

    Onun masasında olunca sanırım şarlıya da söze de kahkahaya da doyulur :D

    YanıtlaSil
  10. Çınar;

    Valla onlar da gelsin, ,ç,m açılır :)

    Kadınların listesine giriyor bu adam, ya nesini beğeniyolar anlamsdım.
    imza kıskanç vladimir.

    YanıtlaSil
  11. :)))

    kıskanç Vladimir evet, Mehmet Günsür haremimin başköşesinde olduğu için dayanamadım bu yoruma:)

    YanıtlaSil
  12. Suvebeyaz;

    "Hiç kıskanmadım ki" dersem yalan olur. Her yerde, Hep onun adı hep onun adı. :D

    YanıtlaSil
  13. hem güzellik, hem zeka, mizah ve duyarlılık olsun diyorsun, doğru anlamış mıyım? harem fikrini sevdim.ben de kendime kişisel harem yapacağım.bilindiği anlamıyla değil, sohbetlerinden, birlikteliklerinden hoşlandıklarım anlamında.

    YanıtlaSil
  14. Her yerde adı yokken de listemde vardı kendisi. Hamam" la tanışmıştık. O zamanları bu kadar meşhur degildi amma yine de listemize girmişti .kiskanilmayacak gibi değil valla :)

    YanıtlaSil

Yorumlar