18 Ekim 2007 Perşembe

Vladimir'i takdimimdir;


Vladimir gayretli bir vatandaştır; oraya buraya koşturur, müzikten, edebiyattan anlar, sinemadan haz alır,  radyo tiyatrolarını pek bir sever. Piyes izlemeye dayanamaz, daralır, yarıda çıkar.  Konuşmasını sever, dinlemesini de sever, lakin bir yere kadar. Susmasını da sever. Düşünmeye bayılır, saatlerce düşünebilir, düşündüklerini belli etmeyebilir. Gidişata endişelenip vatanı kurtaracak gibi olur bazen ama dikkatini dağıtacak şey boldur: Bir bloga tadanır, yazar, bozar, sıkılır kendi yazdıklarından, yazdıklarını tek tek siler, sıkılmayacağı şeyler yazar. Sonra sözlüklere dalar, orada saçar döker bildiklerini, az didişir, çokça neşelenir, heveslenir, hevesi söner. "Adaaaam sen de" diyecek olur, bir yutkunur, demez. Öyle şeyleri yakıştıramaz kendisine. Ama ille de müzik der, yaptığı tüm garipliklere yirmi dört saat mutlaka bir müzik eşlik eder, aynı eseri üç kereden fazla dinleyemez, çok dinlemek isterse bilgisayarlar sağ olsun, keser, biçer, ekler kafasına göre ve bir kaç kez daha dinler. Sıradan ve garip adamlardandır vesselam vatandaş Vladimir.

9 yorum:

  1. oh yahu, çok şükür :) seni burada görmek ne güzel dostum vatandaş vladimir !! hoşgeldin tekrar..

    YanıtlaSil
  2. Eyvallah... Hoşbulduk Gülçin. Artık ben yazarım bir müddet şuracıkta. Karnım acıkınca da senin bloga gelirim. Kedilerim acıkınca onları senin bloga yollarım. Yazık hayvanceğizler evde aç beni bekler. Beklerken tek durmazlar. Bilirim.

    YanıtlaSil
  3. Hoşgeldin..Vladimir. Yazma heveslerinde olmana sevindim. Büyük bir keyifle izleyeceğim seni. Sevgiler!
    Sergei Eisenstein

    Not: Ben yaşarken, sen yazarken cesur. Ondandır potemkın zırhlısında olmam.

    YanıtlaSil
  4. 3 kere çok az yahu bazı şarkılar için :)

    YanıtlaSil
  5. bence 3 yeter. (allah ın hakkın 3)

    (öğkkk)

    YanıtlaSil
  6. ne kadar tanıdık bir terazi esprisi :)

    YanıtlaSil
  7. Ama espri değil bu, ortaşark ve kenarlarında sık tekrarlanan bir dolgu cümlesi. bir nevi bağlaç.

    YanıtlaSil
  8. hımm neden bana hiç yabancı gelmedin acaba merak ettim. geçte olsa tanıştığımıza memnun oldum ekim terazisi :))

    YanıtlaSil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Yorumlar