22 Ocak 2015 Perşembe

Müthiş Bir Belge

Stanley Kubrick MGM'in "2001: A Space Odyssey" filminin devamını çekmeyi planladığına dair edindiği malumat üzerine üst düzey yöneticilerden James T. Aubrey, Jr.'a yazdığı mektubun resmidir.
Mektup, her ne kadar saygı sözleri ile bitiyor olsa da; bu filmi gerçekten çekmeleri halinde, yönetmenin filmde maymunların gökyüzüne fırlattığı devasa femur kemiğini aldığı gibi ne yapacağına dair, dönemine göre oldukça yaratıcı sayılabilecek bir tehdit içermekte.

Hoş 2010 isimli film çekildi de ne oldu sanki? Sıkılmaktan sonuna dek izlemeye fırsat bulan olmamıştır.


Mektuba gelince büyük ihtimalle sahte.
Yandan, kenardan gölgeler filan...
Cık, cık, cık...
Hiç inandırıcı gelmedi bana.

Müthiş ama belge sayılmaz, sahte.

2 yorum:

  1. Sahte mi? Birden çok sevinmiştim on yıllar oldu sinemada izlemiştim, devamı hoş olurdu, ben 2010 u izlemedim, adam yani astronot yaşlanıp kendini bir yatak odasında bulmuş siyah taş da oradaydı oradan mı başlıyordu bilmiyorum ama oradan tekrar başlasa isterdim...

    YanıtlaSil
  2. Film şirketi yöneticisine devam filmini çekecek olursanız ben de isze şöyle, şöyle yapmam mı diyen tehditli mektubu sahteymiş. Yoksa 2010 filmini TV de izlemiştim bir kaç sene evvel ben de :)

    YanıtlaSil

Yorumlar