28 Kasım 2014 Cuma

Yönetim Kurulu N'apsın?

"Lütfen" kelimesini nüfusun büyük bölümü dağarcığından çıkardı. Yüzde yüz hatalı olan insanlar muhataplarından bir gıdım olsun özür dilemiyorlar, yolda bodoslama gelip çarpsalar pardon dememeyi hak biliyorlar. Sürekli bir höt, zöt edip parmak sallama, otorite sergileme tutkusu normal insanların içinden dışına hücum edegelirken, yönetim kurulu ne yapsın? Onlar da benimsemiş sokak lisanını. Sıralamışlar madde madde: 
     1)  vıttırı, 
     2)  zıttırı, 
     3)  dıttırı
eklemişler en sonuna "Yoksa"yı...

Tehditkar yönetim ve ifade modeline geçmiş kurulların üyelerinde bir sinir krizi eşiği aşma temayülü seziyorum. Toplantılarda esen havayı hayal bile etmek istemiyorum.

Dergilerin bir kısmını "Herşeyi yönetim kurulundan beklemeyin kaRRRdeşim!" bakışlı, boyu kısa, zıplayışı yüksek tipitipler yönetiyor anlaşılan. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar