8 Kasım 2013 Cuma

İlk Sözler

32. Tüyap İstanbul Kitap Fuarı'na bir tane olsun kitap almamak için gittim. Ha, ha, ha. Gülünür böyle bir iddiaya elbette. Aldıklarımı şu an sayamamakla birlikte, yeni kitaplarım arasında bana en ilginç gelenlerini buradan paylaşmak istedim.

Yaşar Kemal kitaplarının ilk cümlelerinin bir araya getirilmesi ile oluşturulmuş bu avuç içinden de minik kitap Yapı Kredi Yayınları'nın fuar için hazırladığı hoş bir şıklık. Kitabın içindeki ayracı bile unutmamışlar. Aldığım gibi muska niyetine kaldırdım çantama. Arada çıkarıp birer cümle okumayı planlıyorum. Belki iki de olur, bilemem. Ne de olsa aldığım kararlara uzun süre bağlı kalamıyorum kitaplar söz konusu olduğunda. 


Fotoğraftakiler: 
Kitap: Yaşar Kemal - İlk Sözler, YKY 2013
Sol el: Vladimir
Masa: Fuardaki bir masa.

5 yorum:

  1. çok yaratıcı bi fikir olmuş!

    YanıtlaSil
  2. Bende de iki tane var, İlk Dizeler ve Kitap Sözleri.
    Gerçekten çok güzeller.

    YanıtlaSil
  3. Ahhh bu fikre bayıldım. Ne müthiş. Şu sıra böyle minyatür kitapları sıkça görüyoruz ne büyük mutluluk. Ben de kendime geçenlerde her daim yakama takıp yanımda taşıyabileyim diye minik bir deftercik yaptım özenle. Minyatür defterler de harika oluyor. Bir de kitap yapsam fena olmazmış açıp göz atmak iyi gelir. Mutlu mutlu kullanın. Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Keşke burda da fuar olsa ya da ben orda olsam ya da azıcık zengin olsam falan. :)

    YanıtlaSil

Yorumlar