13 Haziran 2013 Perşembe

Fosforlu Kedi Gözleri Bize Yol Gösterir

Günlerdir hepimiz bir yerlerden izliyoruz, direkt konuya gireceğim. Necati Şaşmaz'ın görüşme sonrasında muhabirlerin karşısına çıkıp sıraladığı laflar şunlardı. (Konuşmacının ruh halini özümseyebilmek için lütfen her üç, dört kelimeden sonra araya uzun boşluklar koyarak; havaya, sağa, sola yardım isteyen, burada ne işim var diyen bakışlarla bakınız.)

Dublörümü getirmedim. 
Hıhıhıhıhıhı
Türkiyemiz bunu hak - etmiyor demekten başka - bir şey söyleyemiyorum - 
sanırım bize nazar değdi.  - Kuşaklar arasında dil - farkları olmakta tıvitırımız -  
var ne guzel - 
teknolojilerimiz var ne güzel - 
bize bilgiler geliyor. - 
On gün suskunluğumu - korudum olanları izlemek - gözlemlemek istedim, bekledim -  fevri olmamak icin. - 
O güden bugüne - çok güzel gelişmeler oldu  
Benim gezi parkına - Gittiğime dair haberler - yayınlandı ben bunu yapmadım. - Oradaki arkadaşların bana bunu - yapması hiç hoşuma gitmedi - O baskıdan esiri - olmak istemedim - Bu insanları zoraki - taraf olmaya itmemeli. - Şu an düştüğümüz - durum dünyanın gözünde - çok kötü oldu. - Biz demokratik söylemlerimizi, - özgürlük söylemlerimizi keşke - görselde de dünyaya versek. - Elbetteki demokrasi hakkımız, - bu yakınlaşmalar, uzlaşım, - bulunan orta dil, - bizim akademisyenlere ihtiyacımız var - ki bize ne olduğunu anlatsınlar. - 
Acil değil ama çabuk çabuk - 
Acil değil ama çabuk çabuk. - 
Fosforlu kedi gözleri - bize yol gösterir. - 
Bilim adamları bize - yol gösterirlerse - o benim algım - bize yol gösterir - İnşallah sağlam - bir yere varacağız - o hedefimizi de - sosyologlar belirleyecek - Tahammülde bir yük - taşıma durumu var - bir yük taşıyorsunuz - sizin kendi beğenmediğiniz şeyi - kendi çıkarınız için taşımak. - Dua okuyalım inşallah - bu üstümüzden gitsin. -  Belediyenin yapacağı kamu - oyu yoklaması - oy kullanımı olacakmış - Sayın Vali’miz - çok güzel diyalog içinde - Gezi’deki arkadaşlar icin. - Orayı örgütlerden dışarda - tutarsak orası bizim. - Yeni dünya insanı - bu kuşağın insanı ile - paylaşmak isterim - bu güzelliği - Bunları nereden biliyorsun - diyeceksiniz, benim kardeşim - bir sosyolojik araştırma - anlamında ve bu - yönetmen senarist camiasında - Olmasın o illegal bayrakları, - olsun Türk bayrakları - ben her gün gelirim - Allah hepimize yardımcı olsun - Bu günleri geçelim unutalım. - Afedersiniz unutmayalım. - Yarınlara taşıyalım. - 
Allah hepimize yardim etsin 
ama en çok bana
kendime de torpil yapayım. 
Hıhıhıhıhıhı.






1 yorum:

Yorumlar