28 Ağustos 2012 Salı

Yakında...

Epeydir alışık olmadığım bir telaşın içindeyim. Az zaman kaldı: öykülerimin bir kısmı "Gölge Falı" isimli bir kitapta toplandı. Dün akşam elime geçen kapak resmi bana büyük heyecan verdi. Kapak resminden aldığım dört ayrı detayı bir ataya getirerek buradan paylaşmaya karar verdim. 

İlk başta kendi yaptığım bir resmi kullanmak istedim ama neticede içime sinmedi. Daha osnra bir fotoğraftan oluşturduğum kapak ise bilim kurgu kitaplarını andırdı. Nihayetinde Tijen isimli arkadaşım "Az bir kaçıl kenara, bırak işi erbabına" diyerek olaya el koydu. Atölyesinde oturmuş laflarken; öyle bir ilham yakaladı ki, ortaya çıkan resim benim içime sinen bir çalışma oldu. Öykülerin bir tanesinde gizlediğim minicik şifreyi yakalayıp kapağa taşımış olmasından büyük mutluluk duydum. Ben yanından ayrıldıktan sonra onun durmayıp resmi, yine kitaptaki bir detayla zenginleştirdiğine dün aldığım e-maile eklediği dosyadan görmüş olmuş oldum. Kapağı tamamen açık etmek istemiyorum, sadece kolajını buradan paylaşıyorum. Bu kolajda bahsi geçen o önemli detayı vermiyorum; yine de kısa süre sonra resmin tamamını ve arka kapaktaki yazıyı da buradan paylaşmak niyetindeyim. 

Lütfen bana şans dileyin. 

Not: Unutmadan Tijen'e binlerce kez teşekkür ediyorum, el attığı kitap, dergi sihirli dokunuşuyla bir anda parıldayıveriyor.



Kolaj: Tijen Demirel'in Gölge Falı isimli çalışmasından detaylar. 

45 yorum:

  1. Başarılar dilerim, umarım emeğiniz karşılığını bulur!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, inşallah.

      Ayrıca umarım okunsun. :)

      Sil
  2. Şans dilemez miyiz hiç! Bol şans Vladimir, çok ama çok sevindim. Heyecanlandım da:) Bekliyoruz, diyorum o zaman ve şimdilik:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okdduktan sonraki düşüncelerini öğrenmeyi de çok isterim, dileğinde samimi olduğunu biliyorum. Çok teşekkürler arkadaşım. Sevgiler :)

      Sil
  3. tüm güzellikler seninle olsun sevgili valdimir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, inşallah. Hepimiz hak ediyoruz tüm güzellikleri. İnşallah hepimiz için güzel şeyler olsun.

      Sil
  4. Ne güzel bir haber. Birileri çıkıyor, hayallerini gerçek yapıyor, ben öyle bakıyorum. Acayip kıskanıyorum. :) :)
    Eminim hakettiği değeri görecektir. Şimdiden ben tebrikleri sunayım. Ne olda bitmiş gibi görünüyor.
    Ve bol şanslar olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Yazabilecek zamanı bulduktan sonra gerisi şöyle ya da böyle yani er ya da geç rayına giriyor. Önemli olan okuyucusuna ulaşması, en azından birilerinde bir iz bırakabilse mutlu olurum sanıyorum bakalım daha çıkmadı, görmemişin kitabı olmuş misali kapağı görünce dayanamadım hiç değilse minik bi rkısmını paylaşayım buradan dedim. :)

      Sil
  5. Aaa bak benim bile elim ayağıma dolaştı! Çok heyecanlı! ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) evet "elim ayağıma dolaştı" doğru söz bende bir kaç gündür öyleyim işte :) Çok teşekkürler.

      Sil
  6. Kitabın mı çıkıcak?
    Oha, çok heyecanlı!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evettt !! Sana yolladığım bayram tebriğinde kitabın son sayfalarındaki bir yerden kısacık bir alıntı yapmıştım :)

      Sil
  7. Ben de bol şans diliyorum, dikkat çekici, gizemli bir kolaj olmuş, kitabınızın içeriği belli ama henüz okumadığımız için büyüsünü bilemiyoruz, sanırım kolaj bize bir sır verebilir :) Herşey gönlünüzce olur inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dileklerin için çok teşekkür ederim.

      Çıkış tarihi belli olunca resmin bütününü de koyacağım buraya. Ben çok sevdim kapağını :)

      Sil
  8. Sevgili Vladimir,
    İzlediğim onca sayfa arasında senin sayfan, cümlelerin ve bakış açın hep farklı oldu benim için. Merakla tıkladım her yeni paylaşım uyarısını gördüğümde. Zaman zaman ortaya çıkarıp, bizim de dokunmamıza izin verdiğin öykülerinde de hep aynı merak, heyecan ve ilgiyle oturdum ekran başına. Beğenerek, keyifle okudum. Diğer takipçilerinin çoğunda da aynı duyguları uyandırdığına neredeyse eminim.

    Şansın çok, yolun açık, yolculuğun da keyifli olsun...
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunlar çok güzel sözler. Çok teşekkür ediyorum. Tanımadığımız, görüşmediğimiz ama yazılarında bize yüğreklerini açmış insanları bir blog sayfası üzerine bıraktığı izlerden tanımak bazen gerçek yaşamdaki dostlarından daha fazla yakına düşürüyor hepimizi. Ben böyle hissediyorum blog dostlarım için.

      İyi dileklerin için çok teşekkür ederim. Sevgiler :)

      Sil
  9. Hayırlı olsun..Ne güzel çıkar çıkmaz hemen temin etmeli kitabı..
    Merakla bekliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, çıksın buradan duyururum zaten. Bir de sizlerin kitap hakındaki görüşlerini çok merak ediyorum.

      Sil
  10. Hayırlı uğurlu olsun... çok sevindim... inanıyorum çok güzel bir kitap olacak... ve ilk alanlardan birisi olacağıma emin olabilirsin..

    başarılar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Hayırlısı bakalım ben de bekleyişim somutlaştığı için heyecan içindeyim. :)

      Sil
  11. Aşk olsun, tahmin ediyordum kitabının çıkacağını ama hiç çıtlatmadın yani.
    Tebrik ederim.:)(karşılaştığımızda çıkacak acısı :pp)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim arkadaşım ya, çıkışı tam netlik kazanmadan söylemek istemedim kimseye. Özellikle sözleşme imzalanıncaya kadar konuşmak istemedim aslında. Son görüşmemizden sonra imzalandı ve kapak ortaya çıkınca kendimi tutamadım. Olmamış şeyleri konuşunca bazen hayal kırıklığına dönüşebiliyor ya ondan işte .

      Eylül'de konuşuruz bol bol,

      Bir de o kulak kabartmaca oyunumuzu oynayacağız hem.. :D

      Sil
    2. peki tamam, affedildin:) görüşmek üzere, hakikaten oyunu oynamalıyız :)

      Sil
  12. harika haber, çok sevindim :))
    epeydir bekliyordum bu haberi senden, sonunda geldi. öncelikle eline sağlık. okuyucun bol olsun vladimir. daha nice kitaplara... :)

    çıkınca haber vermeyi unutma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah okuyucuya ulaşır, beğenilir, hoş yazma eylemi bana çok heyecan veriyor, o yüzden yazmaya devam.

      Çıkınca haber veririm, hatta yeter artık diye bıktırabilirim bile :)

      Çok teşekkürler, Sırrakalem :)

      Sil
  13. Bu habere çok sevindik.
    İyi şanslar ve başarılar dileriz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, yabancısı olduğum bir heyecan, beklemek çok zor. :)

      Sil
  14. Sevgili Vladimir, çok sevindim gerçekten, sana başarılar ve iyi şanslar dilerim, buradaki güzel paylaşımlarından sonra kitabını okumak için sabırsızlanıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, inşallah beğenirsin. Çizimler konusunda hep yüreklendirici yorumların oldu, Kapağı kendim çizmedim ama sonuç en azından benim içime sindi. :)

      Sil
  15. çok sevindim Vladimir, gerçekten. e bize de ulaşacaktır o zaman kitap.

    veeee

    iyi şanslaaaaaaaarrr

    YanıtlaSil
  16. Oturup yüzyüze konuşmuşluğumuz yok ama bir insanın samimiyetini güzelliğini anlamak için illa sohbet mi etmek lazım. Güzel insanlar güzel şeyleri hakeder. heyecanını sevincini tüm kalbimle paylaşıyorum ve merakla bekliyorum. Şansı bol olsun İnşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogların güzelliği burada insanları bazen yakınlarındaki kişilerden daha yakınen tanıma şansımız oluyor. Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  17. tebrikler.kitap çıkınca haber edin inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. ELbette haber vereceğim :)

      Sil
  18. tebrikler ve bol şans :) hemen çıksın alıp okuyalım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. Blog arkadaşlarımın görüşlerini çok merak ediyorum. Çıkınca haber vereceğim.

      Sil
  19. taleplerimi sıralıyorum:
    1- Kedide imza ve söyleşi günü.
    2- kişiye özel notlu (yarım yamalak imzalı değil yani!) kitap.
    3- öykülerden birinde şahsıma özel teşekkür notu.
    4- Kitap üstüne yazıp çizerken gönlümce atıp tutma hakkı.
    Deniz yandın; Aydın Hoca takıl peşime derse, nasıl yetişeceksin onun enerjisine.:)))
    Not: Kapak sağlam olmuş. Hele ki Kanguru'nun diğer kitaplarını düşününce... Arkadaşına teklif gelirse şaşırmayın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) vay havaya gircem şimdi... şak şaka :D

      İstediğini yazabilirsin, görüşlerine değer veririm. Öyküler eski öyküler, ilk dosyam. üç öyküyü yazmama sebep olan üç ayrı kişinin adını öykülerden önce belirttim bir de kitabı çok eski iki dostuma ithaf ediyorum. O ikisi sürekli yaz yaz diyerek beni gaza getirdiler. :)

      Kitap imzalanırken hep sıradan laflar yazarlar ya o yüzden sinir olurum çoğuna. AMa ne yapsın insanlar diye de düşünürüm. O yüzden arkadaşlara tanıdıklara sıradan bri laf yazamam zaten ben ya.

      Çok teşekkürler :)

      Tijen'le interajtif çalıştık, kız gerçekten iyi. Bir kaç derginin kapağını hazırladı geçtiğimiz aylarda. Kabuğunu kırsın inşallah hak ettiği yerlere gelsin isterim. Öykünün içinde o kapağı çıkarması şaşırttı beni gerçekten. Özensiz kapak okuyucuya olumlu sinyaller yollamıyor. Al beni noksanlığı oluyor hakikatende.

      Sİzin Kedi pazartesi akşamları Ekim'de başlıyor değil mi? Merakla bekliyoruz. Pazartesilerimize renk kattınız aylarca.

      Sil
  20. Valla hesapta Ekim.. Ama Melih Hoca ne der, ne düşünür bilmiyorum. Henüz herhangi bir hazırlık yapmış değiliz; Ahmet yaz aylarına saydırmakla meşgul şu aralar, Melih Hoca kitanı yazma derdinde, ben de Sırrakalem ile uğraşıyorum. Benim yüküm ikisinden de ağır.:P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ha ha :)

      Hayırlısı bakalım. Havalar serinlesin de olur nasılsa yarlarsınız siz.. bizim işimiz kolay, gelir dinleriz :)

      Sil
  21. Ah. Vladimir çok sevindim. Bunu hemen ıslatalım!
    Son zamanlarda gezmekten kendiminki dahil hiç bir bloga bakmadığım için bu güzel haberi üç gün sonra öğrendim. Bu da bana ceza olsun.
    Bunu kesin ıslatalım. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yeni gördüm ,biraz uzak kalmıştım blogcanlardan.
      Çok heyecan verici.Bol şans diliyorum.
      Ve heyecanla bekliyorum kitabını.

      Sil

Yorumlar