28 Ağustos 2012 Salı

Posta Kutusu

Posta kutusunda duran canım kartlarımı kutunun dışından görebiliyor ama anahtarı kaybettiğim için açamıyordum. Arayarak bulamayacağıma karar verince dün çilingir bey sayesinde kartlarıma kavuştum.

Leylak Dalı'nın harika projesi sayesinde, yüzlerini hiç görmediğim ama kendilerini yazdıklarından bildiğim çok güzel insanlardan çok güzel bayram tebrikleri aldım.

Başta Leylak Dalı olmak üzere 
Mavi Balon (şekerler için ayrıca teşekkürler :)  )
Okuduklarım, Dinlediklerim, İzlediklerim,
Cessie,
Sanat Notları,
Kağıt Faresi,
Dışavurum,
Hayalden Bozma,
Mine,
Gülşah,
Banu,
Neslihan,
Nevin
Tüm bayram tebriği gönderen blog dostlarıma teşekkür ederim. 

Adaşım annesine selam eder küçük Deniz'in gözlerinden öperim, doğum günü kutlu olsun.





5 yorum:

  1. KİMSE BANA BİR ŞEY GÖNDERMEDİ :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke sen de katılsaydın Leylak Dalı'nın sayfasından :(

      Sil
  2. Ne demek afiyet olsun.not: şekerin rengi dikkatini çekti mi ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evetttttt!!!

      Karşıyaka'nın renkleri hem de :)

      Çok ince düşünmüşsün ya ben de utanmadan yedim resim çeker çekmez oburluk işte :D

      Sil
  3. Bir dahaki sefer bu etkinliği kaçırmak istemiyorum. :)

    YanıtlaSil

Yorumlar