21 Ağustos 2012 Salı

Neresine?

"İlk kez rastladığınız karşı cinsten birinin ilk önce neresine bakarsınız?"sualini bir yerlerden hatırlarsınız, tıpkı ada ve üç şey sorusu gibi sık sorulanlardandır. Niye böyle şartlandıralım ki kendimizi; kalçasına, göğsüne, eline, saçına, gözüne gibi bir kısıtlamaya neden sokayım kendimi, birine cevap vereceğim diye, Gözüm o an nereye kaydıysa oraya bakarım. 

Bir de bu soruya "ben bakmam, ben baksam baksam en önce i,ç güzelliğine bakarım" martavalı vardır ki, bu yanıtı da son derece "iş bitiricigil" nevinden zırtoloz yanıtı bulur, böyle şahane bir buluş yapıp da sorudan sıyırttıkları için kendilerine o saat gıcık kaparım. İşte ben de gıcık insanlara gıcık duymaya şartlanmışım. Gıcıksa gıcık kaparım. 

Neden "bu tarz sorulara sevap vermeyi sevmem ben yahu" gibi daha öz ve düz, samimi bir yanıt vermezler anlamam. 


Kolaj: Deniz Kenarındaki Kadın - D.M.
(Catherine J.R.'ın iki farklı resminden detaylar)


6 yorum:

  1. Yüzünde ilk neresini görmüşsem oraya bakarım özellikle sıralama yapmasam da göz,diş,saç şeklinde gider..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim için gözler, yüz ifadesi çok önemli.. Samimiyet gerçek mi değil mi ona bakarım :)

      Sil
  2. :)) gıcık oldum mu bende çok fena gıcık olurum karşımdakine!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de de vardır nadirdir ama ilk izlenimden edindiğim bir kötü his bazen hiç yakamı bırakmaz ama sonuçta haklı olduğumu görürüm hep. Yanılmam gıcık olduğum kimselerde, kendisi ile barışık olamayan, etrafına dair gizli hesapları kafasında döndüren, "şunun bunun sırtından nasıl menfaat elde ederim" hesabına girmiş adamları/kadınları almıyorum hayatıma :)

      Sil
  3. Hakkaten belli olmuyor. Ama göz öncelik galiba. Zati konuşurken göz teması kurulur/kurarım.
    Gıcık kapma olayında ise, gıcık olan gıcığım diye bağrıyor zaten. Kapmamak elde değil. Öyle tipler görüyorum ki. Duruşu bile gıcık insanın. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Var öyle varlığı ile ortama sinsi bir gıcıklık salan tipler. :)

      Sil

Yorumlar