23 Ağustos 2012 Perşembe

İşte İş İmkanı !!!

Bazen öyle iş ilanları yayınlanıyor ki pes dememek mümkün değil. Ucuza adam kapatmanın kelime oyununu yapmış bir beyinsizin gölgesi düşüyor ilanın içine. 

Türkiye'nin en önde gelen holdinglerinden bir tanesinde görevlendirilmek üzere management traineeler arıyoruz
(Hay dilinizi eşek arısı aleminin üst düzey menajerleri soksun: "önde" kelimesini bile "en" ile pekiştirmişler. Bir hödük parmağı olmalı bu işte. İlana atlamadan evvel iki durun bir düşünün derim.)

Müstakbel Adaylarda aranan özellikler;

Ekip ruhumuza anında adapte olabilecek, 
Zekasından ve sıklıkla duygusal zekasından ödün verme kapasitesine sahip, 
Üniversite diplomasını hukuk ve ekonomi branşlarından birisini tanmamalayarak almış bulunan, 
 28 yaşından gün almamış, 
Askerlik yükümlülüğü bulunmayan,
En az beş yıllık tecrübesi iş bulunan, İngilizceyi akıcı konuşan, yazan (bunun yanısıra Fransızca ve Almanca dillerine hakimiyet tercih sebebi olabilir). 
Uzun çalışma saatlerinden yılmayan, sıkılmayan, 
Zorlayıcı çalışma koşullarımızı yaşam kalitesine yedirebilecek,
Eğer bayansa önümüzdeki sekiz sene zarfında hamile kalmama taahhüdü verebilecek. 
Adayların detaylı CV'lerini aşağıdaki e mail adresimize bekliyoruz. 
Başarı kıvamınız nihayetsiz olsun.

Not: Değerlnedirme sınavlarında başarılı görülecek  Kadın ve erkek adayların hepsinin Türkiyenin her yerinde görev almayı kabul etikleri ve beş yıl boyunca işten istifa etmeyeceklerine dair taahüt vermeleri gerekecektir. 

Sözüm ona yöneticii pozisyonları için yetiştirilmek üzere eleman arıyorlar. İlanın tercümesi ise:: az maaşa çalışacak kaliteli köle arandığını hissetiriyor. .

Böyle bir ilana ne Cv yazıp yollasanız az.

Aşağıudaki başvuru formu seneler önce okuduğum bir cv ile paralel taraflar içeriyor, ama kesinlikle yermiyorum. Hafif yollu anımsıyorum o kadar...

Değerli yöneticiler; 

İlanınız ilgimi çekti, ben de baş vuruyorum. 

Üniversitenin İktisat bölümünden mezunum. 

Beş yıldır rakip kuruluşlarda farklı pozisyonlarda değerlendirildim. Yılmaksızın, sıkılmaksızın kendimi bir şirkete adamaya alışkınım. İş saatleri beni yormaz, bilakis haz duyarım. Hatta çalışmayan, az çalışan, punduna getirip kaytaran insanlar hırsımı kamçılar. Bu tipleri yemem içmem deşifre eder, yöneticilerimizin her ortamda gözü ve kulağı olmayı bilirim. Ekip ruhumuza aykırı davranan kişileri aramızdan söküp atmayı geçmiş görevlerimde de başarı ile yerine getirmişliğim vardır. 

Askerlik görevimi yapmadım. Nedenini soracak olursanız; çünkü bayanım ama eğer kuruluşumuz askerlik görevimi yapmamı isterse; onu da ileride filan bedelli olarak yaparım. Önemli olan ekip ruhu bence. 

Size saygılarımla beraber ekteki öz be öz CV'mi yolluyorum.

İyi çalışmalar dilerim.

Adayınız: Adaysu Canberk. .




10 yorum:

  1. Hamile kalmamaya dair soz vermeyi unutmussun, bence mulakata cagirmayabilirler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ama iyi bir gammaz olacağını müjdelemiş altını çize çize, basiretsiz işveren ve müdürlerin göz bebeği olma potansiyeli kudretli bence :)

      Sil
  2. Aynı özellikleri bu ilanı veren şahıs karşılasın, şu an eline geçen paranın iki katını teklif ediyorum, hemen gelip işe başlayabilir.

    O kadar vasfı insan tek bir bünyede toplayabiliyorsa zaten kendi işini kurar, patron kahrı çekmez. Sermaye hiç sorun değil, banka kredisiyle bile halledilebilir. Sonuçta o kadar vasıflı bir insan her halükarda başarılı olacaktır...

    YanıtlaSil
  3. Haha süper olmuş bu yazı:) Bayramdan önceki hafta iki farklı yere iş görüşmesine gittim sözüm ona görüşmeler bana göre iyiydi ama en son ne kadar maaş istiyorsunuzu duyduktan sonra bir daha aramadılar. Çok bişey de istemedim, şimdiki maaşımın 500 tl fazlasıydı sadece, bedavaya mı çalışıcaz anlamadım ki:(( Milletin felanca çocuğu 5-6 binler nasıl alıyor benim hala aklım almıyor:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her şeyi en ucuza isteyen mantık ilelebet payidar olacak üçüncü dünya müstemlekelerinde...

      Sil
  4. "Zekasından ve sıklıkla duygusal zekasından ödün verme kapasitesine sahip" kısmına takıldım ben en çok. nasıl ya? :))
    beyni direkt çıkarıp alsınlar madem.
    yanlış mı yazdın yoksa tersi mi olacaktı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zekasını iş için kullanacak ancak işinde onu adam yerine koymadıkları olayı sessiz bve hissiz kalacak iahsiyetini bir kenara kakıtıverecek "şey" istiyorlar sanırım :)

      Hem zekasında hem de duygusal zekasından ödün verecek şam şebeği yani, hem de sıklıkla...

      Öyle deme Sırrakalem dne dediğimi biliyor muyum ben? :D

      İş ilanlarına bakarken nevrim döndü de yazdım. Bir şablon var da hepsi ordan takırdatıyor klavyeyi sanki :)

      Sil
    2. bu ilanı hazırlayandan belli ama zekadan ödün vermiş işini yaparken :)

      Sil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Yorumlar