3 Ağustos 2012 Cuma

Bir Köğepin Hatıra Defteri

Cumartesi;
Sahiplerim bugün kuru mama aldılar. Kuru mama tornasının yırtılırken çıkan ses... Yipppiiiii... En sevdiğim şey!!!!. 

Pazar;
Bugün parka gittik. Koştum. Koşarken kulaklarımın kafamın iki yanına çarpması.ççç Yipppiiiii... En sevdiğim şey!!!!. 

Pazartesi;
Akşam erkek sahibi benim okşadı kulaklarımı arkasını uzun uzun kaşıdı. Çok sevindim.. Yipppiiiii... En sevdiğim şey!!!!. 

Salı;
Kadın sahibim sabah yürüyüşe çıkardı. Çimenlerin üzerinde koştum. Ben koşarken kediler benden kaçtılar... Yipppiiiii... En sevdiğim şey!!!!. 

Çarşamba;
Erkek sahibim topu attı ben de arkasından koştum, topu havada kapıp geri getirdm. Topun dişlerimin arasındayken çıkardığı tatlı gıcırtılar...  Yipppiiiii... En sevdiğim şey!!!!.  

Perşembe;
Kadın sahibim bana iki tane kocamak kemik almış. Tazeciktiler.. Birini yedim. İliği hala içindeydi. Dİğerini bahçedeki köşeme gömdüm. Üzerine toprağı örterken kemikten yükselen kokular... Yipppiiiii... En sevdiğim şey!!!!. 

Cuma;
Evdeki huysuz kedinin bugün şirinliği üzerindeydi. Böyleyken çok seviyorum onu. Sanki benim küök kardeşim. Sahiplerimizi beklerken beraber uyduduk. Kedinin yanımda uyurken çıkardığı mırıl mırıl keyiflises... Yipppiiiii... En sevdiğim şey!!!!. 



Cumartesi;
Bugüm kadın sahibim mutfaktan bana seslendiğinde oturma odasında uyuyordum. Kuyruğumu sallayarak koştum. Yanında havlarken kuyruğumu öyle hızla sallamışım ki. Kuyruğumun havada hızla hareket ederken verdiği serinlik.... Yipppiiiii... En sevdiğim şey!!!!. 


Pazar;
Akşam yemeği... Kuru mamayı yerken çıkan kıtırtılar... Yipppiiiii... En sevdiğim şey!!!!. 


Pazartesi;
Kadın sahibimin sevdiği dizi filmi beraber izledik. TV önünde sahipimin dizinin dibinde uyumak. Arada banja uzattığı patlamış mısırlar... Yipppiiiii... En sevdiğim şey!!!!. 

Salı;
Sahiplerim yatakta onlarla uyumama izin verdiler... Yipppiiiii... En sevdiğim şey!!!!. 

Çarşamba;
Bahçede sakladığım kemiği yerinde çıkardım. Toprağı eşelerken çıkan sesler, yaklaştıkça kemiğin burnuma gelen kokusu... Yipppiiiii... En sevdiğim şey!!!!. 

Perşembe;
Sokaktaki saksıdaki kumları eşeledim çok eğlendim... Yipppiiiii... En sevdiğim şey!!!!. ..

Cuma;
Hava çok sıcaktı, sahiplerimin eve gelmesini beklerken ayaklarımı su kabımın içine soktum. Kedi su sesini duyunca kaçtı. Ön patilerimdeki serinlik.. Yipppiiiii... En sevdiğim şey!!!!. 

Cumartesi;
Kediyi evde bıraktık arabayla gezmeye çıktık. Başımı camdan uzatıp dıişarıyı koklamama izin verdiler. Burnuma gelen yüzlerce değişik koku.. Yipppiiiii... En sevdiğim şey!!!!. 

Pazar;
Temiz hava çarpmış beni. Erkek sahibim öyle dedi. Bütün gün deri koltukta uyumama izin verdiler. Deriden yükselen çılgınca güzel koku... Yipppiiiii... En sevdiğim şey!!!!. 


1 yorum:

Yorumlar