16 Ağustos 2012 Perşembe

Bayram Tebriği Projesi

Leylak Dalı'nın çok hoş bir projesi var Bayram ile ilgili. Katılmak isteyenler adreslerini paylaştılar, birbirlerine bayram tebriği gönderecekler. Yirmiden fazla katılımcı ile hoş bir etkinlik olacağa benzer. Ben de katıldım. Kartlarımı gittim, seçtim, satın aldım ve listeden tanıdığım, blogumau takip eden yorum bırakmış ya da benim bloglarını izlediğim kimselere göndermek üzere oturdum kartlarımı yazdım. Biraz uzun yazmışım sanırım; iki dolma kalem kartuşu bitti. Hoş yazmayı bitirdiğimde sağ elimin ağrımasından, işaret parmağımın ve baş parmağımın sızlamasından, lafı uzattığımı anlayabiliyordum zaten. Geçtiğimiz pazartesi günü postaya verdim kartlarımı. Türkiye'nün dört bir yanına dağıldılar. Alıcılarına vardılar mı bilmiyorum. Varmışlardır umarım. 

Seneler seneler sonra, bayram tebriği göndermek ilginç oldu. 

Unutulmuş bir adeti hayata geçirmeye çalışan Leylak Dalı'na teşekkürlerimle... 



Pastel Boya Resim: Kedi Yavrusu - D.M.

12 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Bir dahaki sefere inşallah siz de katılırsınız :)

      Sil
  2. görmüştüm birkaç blogda...nostaljik bir etkinlik. karşılıklı olunca hoş olabilir:))

    YanıtlaSil
  3. Vladimir geldi kartınız, blogda bahsettim ama gözünüzden kaçmış olabilir. Uzun uzun okudum, çok sağolun, keyifli bir karttı ve bu etkinlik gerçekten güzel oldu katılımcı arkadaşların sayesinde. PTT bize biraz kızıyordur ama olsun varsın, hayata biraz renk katmış olduk.
    Tekrar iyi bayramlar diliyorum...

    YanıtlaSil
  4. bana kimse demedi ama :( :p

    YanıtlaSil
  5. Bende hiç duymadım, görmedim, bilmiyorum.. diyorum üzülerekten.
    Başka sefere olursa,İnşaallah. :)

    YanıtlaSil
  6. güzel bi etkinlikmiş. bu vesileyle ben de iyi bayramlar dileyeyim herkese

    YanıtlaSil
  7. Ben aldım!
    Bayrama sakladım paylaşma işini :D

    YanıtlaSil
  8. ben de kaçırmışım:( leylak dalı ne iyi etmiş.böyle güzel etkinlikler harika oluyor.Şimdiden sağlıklı,huzurlu,güzel,harika bir bayram geçirmeni diliyorum.

    YanıtlaSil
  9. Ben her zaman demişimdir. E-Posta duyguları gönderemez diye, mektup her zaman için daha anlamlı gelmişti. Yazıdan okuduğum üzerede düşüncelerimde yalnız değilmişim. Son olarak kendi fikrimce söylemek istedim. Duygulardan yoksun bir iletişim prosedürden öteye gitmiyor.

    YanıtlaSil
  10. olamaz ya hiç bayram tebrik kartım olmadı (92 doğumlu olunca). neyse artık seneye ne diyelim ;)

    YanıtlaSil

Yorumlar