21 Aralık 2011 Çarşamba

Atom Fiziğine de Profesörlüğüne de Lanet Olsun

Yeşilçam filmlerinden unutulmaz saçmalıklar vardı arada geyiğin duraksadığı noktalarda birinin aklına gelir ve alır o sahnedeki repliği ve suskunlaşmış ortamın içine itekleyiverir. 

Bu sahnede kumarbazlığı, itliği, hergeleliği öğrenmeye ahdeden bir atom profesörünün halini canlandıran Kadir İnanır'ı görüyoruz. Beni ne doktorlar, ne mühendisler istedi de varmadım diyenleri isteyen mühendisler de böyleler miydi acaba diye düşünmeden edemediğim oluyor zaman zaman. 






Söz konusu filmin afişi. 

2 yorum:

  1. Daha önce de izlemiştim bunu. Harika... Artık bilimin işlevi kalmadı. Ne yapsın?

    YanıtlaSil
  2. İnanmıyorum ya!
    Ben en çok Kadir İnanır'ın sakalına takıldım. Filmin prodüktörü de eskiden mühendismiş galiba. :)

    YanıtlaSil

Yorumlar