29 Kasım 2011 Salı

Benim Adım Güz, Çiçeğim Öksüz

13 yaşındaki bir çocuk ile 26 kişi cinsel ilişki kurduğunda, o çocuk kendi rızası ile o adamlarla beraber olmuş sayılabilir. Hangi zülfiyare dokunulmak istenmiyorsa eğer...

13 yaşındaki çocuk ebeveynlerinin izni olsa dahi evlilik akdi kuramazken, başkası ile cinsel ilişkiye girmek istediğinde karşısındaki yetişkin, bu ilişkiye müsade etmemeliyken dile kolay yirmialtı gözü dönmüş erkek bir çocuğu sıraya dizebiliyor.

Saf, masum, aklı ermeyeni hangi yasalar ile suçların izlerinden koruyacağız bu ülkede? Adalet bu mudur?

Benim adım güz çiçeğim öksüz
Suretim yalancı sıcak
Üşür ardımdaki yüz....



Resim internette bulduğum anda
ismini kayıt etmeyi akıl edemediğim
bir japon ressama ait

Şarkı ise Gülay'ın söylediği bir şarkı;
Bab-ı Giz


Söz: Gülay,
Beste: Baki Duyarlar.

5 yorum:

  1. Böyle bir vicdansızlık yok.. Adı üstünde daha çocuk ne anlar cinsellikten ya..

    YanıtlaSil
  2. google'ın görsel arama modunda arama çubuğunun sağındaki fotoğraf makinesi simgesini tıklayarak bilgisayardan bir görsel dosyası yükleyip dosya arama özelliğini kullanabilirsiniz. görseli arama çubuğuna sürükleyip bırakmak da işe yarıyor tabi.

    http://thecuriousbrain.com/?p=14968

    YanıtlaSil
  3. Burnum sızlıyor sadece vladimir, gözyaşlarım akın ediyor, niye diyorum niye bu kadar kötüyüz biz.....ürperiyorum, yavrularım şuan benden uzakta sokakta biryerlerde, dershaneye yetişmekte, okuldan çıkmakta, tüm yavrular......tüm kötülükleriniz bitti de sıra saflığımıza, çocuklarımıza mı geldi......beynimin şalteri hemen durduruyor düşünce akımını dahasına yüreğim dayanmayacak biliyor.......susuyorum vladimir..

    YanıtlaSil
  4. en çok üzüldüğüm de bunların yapılmasına engel olmak için yasalar koymak, nerde bu yaratıkların yürek yasaları...

    YanıtlaSil
  5. dünyanın her yerinde pedofili suçtur, ama bizim ülkemizde çocuğu suçlu bulurlar!

    YanıtlaSil

Yorumlar