14 Ekim 2011 Cuma

Vladimir'e Mektuplar - 6

Slm;

Börek kısmını bayramda tam olarak yaşadım. Bu kadar mı ısrar olur? Hiç tadım tuzum yok, üzerime şimşekler çakmış sonra da misafirlige gittigimiz biricik teyze. Meyve suyunu içtim sadece, zaten hiç bişey yiyecek halim yok.

“Hiç yemiceksen o kücük dilim olan böregi ye. Benim hatrım icin. Bak kurumuşsun, hadi kırma beni”,

"Ay teyzecim yiyemicemmm” diye bakıorum ama anlamıo, Annemler de o taraftan teyzeye destek veriyoo. Zorla yedim o kadr zor yutkundum ki. Yemek konusunda ısrar edilmesinn, üzerime tirenmesin lütfen, sıkılıp bunalıorum sonra: çok mu veryansım ettim? :)

Türkiye'de aileler arasında araştırma yapsalar: oğlunuzun büyüyünce homo mu olmasını, yoksa ateist mi olmasını tercih edersiniz diye, sonuç ne çıkar merak ediyorum.

Nefret ederim ısrardan...Israrcı tiplerden... Bi insanın bişeyi yapacağı varsa yapar...yoksa zorlamanın ne anlamı var... Kimseye ısrar etmem...ama bu ısrar kültürü öyle bi işlemiş ki içimize ısrar etmediğim zamanda bozulur milletimiz..:Ppp vayyy niye ısrar etmedin der...ya da ısrar etmedin ki geleyim der... Bla bla ... Bi cinsiz velhasıl :Ppp


Israr bir tur guc kullanimi. Basariyla sonuclandiginda zafer, basarisizlikla sonulandiginda ise nefret sarhoslugu yaratan. Ve sarhosluk veren hersey gibi bunyeye zararli; o yuzden israrla kacinmali :) Ama insan, mutfagindaki aşı da, dimağındaki bilgiyi de, sadece kendine saklamamalı.

Ne kadar dogru bilemiyorum, ama Cinli bir kasap, kesat giden islerini artirmak icin, komsusu olan musluman bir kasabin tabelasindan esinlenerek yeni bir tabela astirmis dukkanina. Tabelada "HALAL PORK" yaziyormus!!!

Otel odaları kazan sen kepce, neler buluyorsun öyle? Dolaplara kadeh dayayıp yan odadaki seminerci bayanın mahremini araştırmalar, çekmece de kıbleyi bulmalar…

Sürahiyi deneyin.. daa'ii sonuç verio

Siz yinede kanunlara pek bağlı kalmayın hırsızla karşı karşıya kaldığınızda kafasını kırın, bıcağı saplayın, gözünü çıkarın, yaralayın dikkat edilecek husus öldürmeyin :-) hiçbir şey olmaz karakola götürüldüğünüzde hırsız telef olmuş ise polis "İyi yaptınız iyi. iki gözümsünüz " deyip size kahve bile ısmarlar :-)

Ateistle ilgili dalgacı cümleler harikaydı sahi yolda ateist görünce nasıl anlıycaz? Bence diyanet bişi yapsın :

Ateistler yakalarına karanfil taksınlar ama karanfillerin yapma olması iki taraf içinde hayırlı olur yoksa kurumuş bir karanfilin cepte işi ne?




Canım yemek istemiyor ama karnım aç sanki karşıdaki teyze karnımın aç olduğunu anlıyor ve poaçaları dayıyor burnumun dibine ve

Teyze: Oğlum portakal al bi lokma,

Ben: Yok teyze sağol yeni yemek yedik,

Teyze: Saat kaçta yiyonuz çocum siz yemeği erken değil mi hadi bak al patatesliside var,

Ben: Eee erken yedik bugün acıkmıştık annem geç gelecekmiş ondan,

Teyze: Aaa bak gönül koyarım ama 1 tane yiyiver nolcak sanki

Ben: İyi tamam

Teyze: Hadi bak yemek yememişin sen nasıl belli oluyor,

Ben: Ya teyze valla yedim...

Teyze: bi tane daha al son bak.

Ben: Teyze bi uzaklaş ya yemicem kadın anlıyor musun yemiyeceğim içindeki patates değil lan bunun patlıcan hani patateslisi,

Teyze: Bak bu patatesli.

Ben: İyi o zaman ondan ver...

6 tane poaça yedim akşama yemek yiyemedim ve bunun benzeri bir diyalog yaşadık ebemin veynleriyle...


Şu bayan yanı olayının ülkemiz otobüslerinde itinayla uygulanırken, uçaklarda konu olmaması da ilginç değil mi?


Ben de ekliyim biraz: yabancı bir dili yeni öğrenmeye başlamış çocuğa, bilimum teyze ve amcalar arasında; "konuş yavrucum biraz" diyen ebeveynler. "ben konuşucam da, siz anlaacak mısınız?" derse o çocuk?


Şirketlerde işlerden kaçan ve bilimum çalışmaya hevesli insanlara çelme atan ama, bezmelerine ya da kovulmalarına yol açan, ama sittin sene oralardan gitmeyen ve ne hikmetse gönderilmeyenler.kendisine hiç bakmayan, ama herkeste kusur bulanlar. baştan aşağı kusur kendileridir aslında. Apartman yöneticisi seçilip, paraları cebe indirip, 3 yıl toplantı düzenlemeyenler. ve bu hıyarı başta tutan apartman sakinleri. Yatar yatmaz hevesini alıp, "biz aslında pek anlaşamıyoruz" diye zırvalayanlar. oooo daha yaz yaz bitmez bu düttürü dünyanın halleri.

Ben de bu açıklamayı bekliyordum yoksa Vladimir, hem de hakikisi bize hakaret ediyor diyen "anlatılanlarda kendilerine benzemeyen yönler bulan kadınlar" sana dava açabilirlerdi. İyi yırttın :)


Burç konusuna acayip kılım hocam ben ya. Millet yıldızlara bakar hayatın anlamını sorar. Lan içinde ne biçim enerji var senin, bizi mi yutacan tarzı yorumlar getirir. Diğer yıldıza bakar, ay bugün ne olacak "biri" ile tanışacak mıyım, (reklama mı girdi bu ya) acaba iş ve aşk hayatımda ki dönemeçleri kaçla dönersem takla atmam. Yok yaaa... Tamam vardır bir etkisi katkısı sonuçta metafiziksel olgulara karşı değilim ama bu kadar bağlanıp da "ay astroloji bölümünü okumadan tuvalete gidemem ayol" diyecek haddeye gelmeye de gerek yok diye düşünüyorum. Hocam post atar gibi yorumluyorum senin yazıları ama böyle yazıya böyle yorum yani, maşallah sen benden de uzun yazıyorsun :)


Filmi bende bir arkadaşımın ısrarı üzerine izledim fakat üzerinden bayağı bir zaman geçti. hatırlamak ve izlendiğine pişman olmak güzeldi...

Bu burçlar yazını okurken bende şöyle düşündüm niyeyse :) Akrep kadınından çok çekmiş.. İlişkinin başında, Sexi ve ihtiraslı olduklarını düşünmüş ama yakadan silkememiş.. Balık kadınları, çok ağlamış yanında.Bir türlü anlayamadığı gibi bu ağlamaları –içi de şişimiş yanlarında...Başak kadını, hayatını düzenlemiş –hatta hayli düzenlemiş ama içi heyecansız yaşanmaz demiş/ bırakmış kendini başka bir kadının kollarına (muhtemelen Akreptir o da), İkizler Burcu kadınıyla, eğlenmiş..Genelde dostu olmuş.Aşık olacak gibi olmaya yakın, dost olarak bırakmış hayatında...Kova Burcu kadınlarını hep beğenmiş..Sosyal ortamlar içinde beğendiklerine de "Kova burcumusunuz yoksa" diye de sormuş besbelli ki...Boğa burcu kadınının, dengesizliğini muhtemelen uzun süreli bir ilişkisiyle keşfetmiş, bolca yaptıkları yüzüne kakılmış..Terazi olduğu için belki de, burcuna laf söyletmemiş.Kötü yönlerini iyiymişcesine anlatırken, bu burca mensup düzgün bir dişi için hep umut var içinde... Sapık kadın filmini arayıp, izleyeceğim.Komikmiş cidden.. Boğa olduğunu düşündüm kadının.. Güzel oğlaklar, Evcimen yengeçler, iyi uçlarda yaşayan yaylar ve çok sevdiğim Aslanlarla tanışman dileğiyle.. Sevgiler...


Bir kediyi doyurmak için niye insanın aklına Burger King gelir ki bir marketten kedi maması almak varken...

:) Dalga geçiyorum kendimle bir gerçeği farkettiğimden beri: Blog adını "Hakkıvladimir" sanmştım ben :) ve saçma gelmişti, "adı Hakkı herhalde" dedim geçtim. Sonra bir baktım ki "Hakikivladimir"miş. Gerçi bunu farketmem de "saçma"lık hissini silemedi ama çok güldürdü beni. İçimden dediğim "hakkıvladimir ne ki?" sorusunu bugün dışımdan "hakikivladimir ne ki?" şeklinde soruyorum o zaman. :) Yorumcunun biri bigün, “gel yorumlarımızı alalım da Vladimire çaya gidelim” demiş. Sonra çıkmışlar yola, dağ tepe düz gitmişler, fonda da Adriano Celentano'dan “Don't play that song for me” çalıyormuş. Her neyse ya şu üstteki yorumluyorum yazısını görünce bunları yazmak aklıma geldi. :)


Ben nedense böyle maddesel şeylerle moral bulamıyorum. Daha çok metafizik olgular kendimi mutlu hissetmemi sağlıyor :)


Bu arada hocam o kağıtlarda hiç mi kötü şey yazmıyordu?=

O eski türk filmlerinde mesela ufak çocukların adı hep "küçük"tür. “Küçük, bakar mısın senin baban nerde?”, “Küçük, bakar mısın bu mahallenin muhtarı kim?”, “Küçük, bakar mısın dünya ne kadar küçük değil mi?” gibisinden. Yaşasın Hande Yener'i bir dönem sevmiş biri olarak yalnız değilim :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlar