6 Mayıs 2011 Cuma

Harry'nin Bıyığı Olsa

Harry Potter'ı tanırsınız. Talihsiz çocuk. Üstelik hem öksüz, hem yetim. Ona acıyıp da böğrüne basıp, sırtını sıvazlamayacak bir türk düşünemüyorum. Ama gelin görün ki şefkat katsayısı düşük bir toplumda yaşıyor, dört bir yanı mugglelarla çevrili. Büyücüler desen dört yandan kuşatmış. Düşmanları desen hepsi de namert. Arkasından binbir dolap çevirmekteler. Yıllar geçti filmi bile henüz tam anlamıyla bitmedi. Harry de şimdi kazık kadar belki ama o badireleri atlattığı dönemde ne kadar tıfıl ve tecrübe yoksunu idi yaşı uygun olanlar anımsar hep.

Keşke Harry'nin o dönem pos bıyıkları olsa idi, o ürkünç görünümü ile düşmanlarının kalbine korku salsa idi. Belki de bunca tehlikeli dalavare gelmezdi başına. Tipine caydırıcı bir hava katardı en azından. Ne dersiniz? Yakışmamış mı kerataya ve arkadaşına?


Photobucket


3 yorum:

  1. vallaha bu bıyıkla Türkler onu daha bir bağrına basar diye düşünüyorum:D

    YanıtlaSil
  2. 27 Nisan tarihli yazınızla birlikte tekrar okudum. Güzel paylaşımlarınız için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. yakışmış tabii, ama badem bıyık daha bi ciddiyet katar bence duruma. korkunun, korkutmanın, dalaverenin sırrı bademde çünkü, ona kanaat getirdim ben.

    YanıtlaSil

Yorumlar