22 Nisan 2011 Cuma

Minik Saraylı'nın Bayramı

Sorum kediseverlere..

Miniminnacıktır, tüylüdür, birsebeple büzüştüğünde yumak gibi olur, uykusu gelince pencere kenarına ilişir ve gözlerini kapataarak mırıl mırıl baygınlıkla uyku arasında gider gelir. Peynir kokusuna çıldırır. Acaba nedir nedir?

Cevap veriyorum. Yavru sokak kedisidir.

Şu resimdeki güzel gözlerini uyku mahmurluğuyla bizlerden saklayan güzelimiz büyük bir ihtimalle aylar önce Topkapı Sarayı'nın bahçesinde tanıştığımız, kendi kuyruğu ile minik bir hesaplaşma peşindeki bizim Saraylı'nın minik bir akrabası. Ben resim sonrasında açılan gözlerini pek bir benzettim. Miyavladığında sesi de benziyordu kulaklarım beni yanıltmadıysa. Gelin görün ki yine Topkapı Sarayı'nda fotoğraf çekeceğim diye fink atıyordum, DNA testi yaptıracak zamanım yoktu. Kafama takılan bu akrabalık ilişkisine gereken netliği kazandıramadım. Bu sevimliler sevimlisi kedi yavrusunu, ona benden daha çok şefkat göstermek üzere olduğundan kuşkulandığım iki japon turistten de deliler gibi kıskanmıştım üstelik. Resmini çektim önce, sonra gidip aşağıdaki kafeteryadan mis gibi bir kaşarlı tost aldım. Kaşarını çektikçe uzuyor böyle. Kedi görünce peyniri, bayram etti. Kuyruğunu dikti havaya, bir hırıltı bir hırıltı.O gün Topkapı Sarayı'nda bayram vardı.

Vladimir 1, Japonlar sıfır ayrıca,

Fotoğraf: Topkapı Sarayı'nda Minik Saraylı - D.M.

9 yorum:

  1. aynı bölgede yaşıyorlarsa kesin kan bağları vardır. şanslı pisoş:)

    YanıtlaSil
  2. yaşasın Vladimir :))

    YanıtlaSil
  3. yasasinnn..

    bu da kanun gibi oldu

    YanıtlaSil
  4. bir yaşasın da benden :))))

    YanıtlaSil
  5. 1 tane de bizim okulun bahçesinde vardı bunlardan. Sütle besledik, büyüttük.. Daha sonra ortalardan kayboldular. Şimdi de başka yavru kediler geldiler. Bu yazıdan sonra "acaba var mıdır bir kan bağı" diyorum kendi kendime.. :)

    YanıtlaSil
  6. ama ben ona hıcccc kıyamam kı
    canım benım

    YanıtlaSil
  7. canım benimmm:) ne kadar masum,ne kadar tatlı maşallah:) biliyor musun sokakta ya da herhangi bir yerde bir kedi görürsem aklıma sen geliyorsun:) diyorum ki bende böyle fotoğraflasam vladimir'e göstersem:) cepten çekiyorum ben.pc'ye aktaramama sorunu var.:( yükleniyor ama pc'ye aktarılamıyor.nokia 5310 telefonum bu arada^^

    YanıtlaSil
  8. maçın ödülü de pek şekermiş :)))

    YanıtlaSil

Yorumlar