20 Nisan 2011 Çarşamba

Bira Bıyığı

Havalar ısınmaya başladı mı İzmirlinin aklına da hemen serinletme potansiyeli hayli yüksek oaln için dolu, dışı buğulu bir bira bardağı düşer elbette. Tercihen İstanbuldaki ismi ile koskocaman bir Arjantin.

Koskocaman bira bardağı, dışı muhteşem bir şekilde terlemiş vaziyette, buzlar gibi gelit masaya. Bardak tabanını insanın içini delice gıdıklayan "tıkkkk" sesi ile yerleştirir bir güzel masaya. Kurulur en baş köşeye. Muhabbetin kralı o masada olur ondan sonra. Şerefeler dökülür dudaklardan, bardaklar tokuşturulur. Üzeri mis gibi köpüklü biradan bir yudum höpürdetilir. Bardağın üzerini kaplayan köpük yerini değiştirir. Birayı içenin üst dudağı bardaktan daha mı rahattır acep bilinmez. Bardaklar iner masaya bir sonraki yuduma kadar. İçenlerin hepsinin yüzünde bembeyaz mutlu bir bıyık. İşte bira bıyığı.

Ben bıyıklara veda edeli sadece bira bıyığı bırakıyorum sadece. Onun da tam zamanıdır şimdi. Şerefe dostlar.

Biraz fazla cömertseniz "Bardağımda da bıyık olsun" derseniz buyrun buradan bakın:


6 yorum:

  1. :)

    Bıyıklı bira bardağı çok komik:)

    YanıtlaSil
  2. yaz gelse de kordonda içsek :(

    YanıtlaSil
  3. Domates Suyu:

    Bu bıyık hadisesine taktığımdan beri ne bıyık resimleri ne bıyıklı eşyalar gördüm.. Böyle bi bardak bulsam hemen satın alırım :) Çok komik.

    YanıtlaSil
  4. X-Coach;

    Kordon'a bi gitsem yaz kış içerim. :) AMa yazın en güzeli elbette. Özledimmmmmm :)

    YanıtlaSil
  5. 1yokmu?

    Ben de çok istedim şimdi. Buzzzz gibi buzzzz bi bira

    YanıtlaSil

Yorumlar