28 Ocak 2011 Cuma

Sabrın Ya Da Ertelemenin Sonu/nda

Aylarca kendi bilgisayarımdan kenid blogunub kontrol paneline girememek gibi bir sıkıntım vardı. PC'ye format atıp sil baştan yapsam bir çok şey düzelecekti. Biliyordum.. Ama, internet kafelerden bloga girip, kafede birbirlerini ya da zombimsi yaratıkları çılgınca haykırarak kurşun yağmuruna tutan, sanal ile gerçeği alıp birbirleri ile kafa kafaya tokuşturmuş genç insan kalabalığı içinde yazı attırma ve tutturma deneyimi yaşamak, yani format atmaya üşenip eziyet çekmeye üşenmemek gibi bir hale düşmek de varmış. Bihayet kırdım boynumu atıverdim formatı. Formatı atmadan derdimin sebebini de anladım ama şu pcye format atmadıkça hırsımdan kurtulamayacaktım. Windows güncellemelerinden bir tanesi esnasında uyumsuzluk yaşanıp, blog navigation barım bu uyumsuzluk fırtınası esnasında kayıplara karışmıştı.

Formatladım. Gereen programları büyük ölçüde yeniden yükledim, gereksiz ıvır zıvırdan kurtuldum. Oh be!! Rahatladım. Kendi bilgisyarımdan yazmak da varmış. Bundan böyle böyle. Aman siz siz olun benim gibi ertelemeyin, sabrettiğinizi zanneder bir hayli yanılırsınız.

Durumu düzelttim ya, ardından Blogpatrol istatistik köşesinden de kurtuldum. Sırada şu tepedeki sevimsiz çiçek grubundan kurtulmak, sonra sağ kenara bir takım yeni podcastleri yüklemek var. Ertelemek ise yok, yok, yok!!!

2 yorum:

  1. o zaman hepimize hayırlı uğurlu olsun. benim işyerimdeki bilgisayarıma da bir el atar mısın? ziyan olmayayım int.cafe ortamlarında :)))

    YanıtlaSil
  2. Beenmaya;

    Hiç bu kadar üşendiğim başka şey olmamıştır. Ertele ertele.. Gereken programlar el altında olmasına rağmen böyle.. Kafelerde cidden acaip bir gürültü var. Telef olabilrdim ya da oyunlardan birine dadanıp evin yolunu unutabilirdim. Neler neler hatta :p

    YanıtlaSil

Yorumlar