28 Eylül 2010 Salı

God Is God

Şubat ayında izleyicisi olduğum bloglardan Gaykedi'nin "haftanın şarkısı" başlıklı paylaşımlarından birisi sonrasında keşfettiğim Juno Reactor bugüne değin ne kaydettiyse ve yaptıysa aylardır saplantılı biçimde toparlamaktayım. Müzikçalarımda bir kaç şarkısı mutlaka bulunuyor.

Onları ilk keşfettiğim anı ölümsüzeştirmek için bana çok ilginç gelen ülkesinde çevrildiği dönem yasaklanmış 1969 yapımı Sayat Nova isimli filmden bazı görüntüler ile oluşturulan akıllara zarar videoyu sayfama koyayım dedim.


Juno Reactor - God Is God

2 yorum:

  1. Şarkıyı boşverdim, ama videonun alıntılandığı Sayat Nova adlı filmin (diğer ismi "Color of Pomegranates" imiş) görüntülerini izlerken kan damarlarımdan çekilecek gibi oldu, kullandığın "akıllara zarar" nitelemesinden daha uygun bir kelime düşünemiyorum...

    YanıtlaSil
  2. O nasıl bir video öyle? Gördüğüm hiç bir klipe benzemiyor. Ve muhtemelen daha da benzemez. Zevkler ve renkler tartışılmaz ama gerçekten beğenerek mi dinliyorsun bu müziği? Merak ettiğim için soruyorum. Sayat Nova'nın kim olduğunu da buradan sonra öğrenmek varmış. Tüüüü bana.

    YanıtlaSil

Yorumlar