10 Mart 2010 Çarşamba

Alice Öldü

Bu hafta iki tane aynanın içinde geçen film izledim, biri iyi sayılır, diğeri söylemeye dilim varmıyor ama iyi değil. İzleyicisine sinema izleme hazzını vermeyen bir kocaman oyuncak karşımızda duran. Çocukluğumun her defasında severek okuduğum romanının baş karakteri Alice meğer Wonderland’i yanlış anlamış, doğrusu “Underland”miş. Tim Burton’ın kendine has görsel yaratıcılıkla tıka basa dolu dünyasını her daim ilgi ile izleyen bir seyirci olmama rağmen bu film bende hayal kırıklığı yarattı. Bu hayal kırıklığının bir benzerini de “Bewitched” e el atılıp her şeyin tepeden tırnağa değiştirildiği o filmde yaşamıştım.

Alice evlenmek üzereyken tekrar yeraltındaki harikalar diyarının kapısını çalıyor. Sonuç kendisine baktıran bir film var. Ekrana bakıp içi boş bir film izliyorsunuz. İzlerken hayalleriniz bir bir yıkılıyor.

Alice artık ne orada ne burada yaşamıyor, orası da yok zaten.


2 yorum:

  1. o kadar kötü mü ya :S halbuki çok umutluydum ben alice'den...

    YanıtlaSil
  2. Ben Alice'in iki macerasını da severek defalarca okumuştum. Filmi sevemedim. Üstelik Tim Burton ne yapsa severim. Ben beğenmedim, başkası beğenebilir ama. Yine de dr. parnassus.. filmi daha iyi bence.

    YanıtlaSil

Yorumlar