16 Eylül 2009 Çarşamba

Sorular Çok Basit

Aslında herşey çok basit.

Bir şeyi basit biçimde algılamak çok zor.

Diyelim işverensiniz, ya da bir yerde şef, müdür, süpervizör, direktör, şan hocası falansınız. Emrinizde çalışıp işlerinizi yürütenler var, astınız, elemanınız olarak onlardan iş üretmelerini, basiretli davranmaların ıbekliyorsunuz.

Sorum şu; "Sürekli yalanlar söyleyen, hata yaptığı ortaya çıktığında önce inkar edip sonra suçu başkalarının üstüne yıkan, asla sorumluluk almayan, iş bilmezliğini gizlemek için sürekli başkalarını kötüleyen, dedikodu çıkarmaktan çekinmeyen, çevresindekilere karşı kaba ve kırıcı üslupla konuşmaktan çekinmeyen bir elemanınız/personeliniz/astınız olursa ne yaparsınız?"

Yanıtınızı verdiniz mi?

Güzel. O halde. Şimdi; yükseklere bakalım, yükseklere... Çok ama çok yükseklere. Oralarda bizim işlerimizi yapma görevi ile bulunanlara.

Şimdiki sorum şöyle; Yalan söylediklerini, sorumluluğu sudan ve havadan yani bomboş bahanelere yüklediklerini, gizli kapaklı iş çevirmeye kalkışıp bu ortaya çıktığında önce inkar edip ardından "biz öyle yapmak istememiştik" diye çark ettiklerini, sorumlulukları anımsatıldığında kırıcı ve ağır üslupla konuştuklarını düşünüyor musunuz hiç?

Yani arada sırada da olsa....

1 yorum:

  1. Sıkıntılı olduğunu hissettim.

    1.sorunun cevabı. Var. Temkinli davranıyorum. Yalanını yüzüne vurmaya çalışıyorum ama bunu yaparken kanıtlara yaparım.

    geçen hafta iftiraya maruz kaldım. İftira atan kişi unuttuğu bir şey vardı ben evrakları verilken beni gören arkadaş vardı. soruşturma açılacaktı o kişiye Müdür bey acıdı da vazgeçti.

    2 sorununa cevap. Evet düşünüyorum. Ayrıca pişkin pişkin cevaplarınada sinir oluyorum

    YanıtlaSil

Yorumlar