21 Eylül 2009 Pazartesi

Biraz da Oynayalım

Bu ara Travian denir bir oyuna taktım kafayı. "Com" uzantılısında oynuyorum, sekizinci dünyada, Vladimir ismi ile arz-ı endam eyledim bir kere. Günde 10 dakikayı almayan bir oyun, bir ya da iki hamle yapıp bekliyorsunuz ne olacağını, o koskoca dünyada kendi başlarına bırakıyorsunuz köylülerinizi, askerlerinizi. Akşam PC yi açıp bakıyorsunuz, kaleniz talan edilmiş, nüfusun yarısı telef olmuş. Ya da başka yeri işgale gönderdiğiniz askerleriniz ganimetle dönmüşler. Ya da madenlerde seviye yükselmişsiniz üretimiz arttığı için yeni bir bina yapabiliyorsunuz. Diğer oyuncularla ittifak kurup güçbirliği içine girebiliyorsunuz. İşte bir alay fasarya maksat on dakika geçsin.

3 yorum:

  1. iyi oyunlar :)) daha öncesinde de iyi bayramlar efenim. sevgi ve selamlar :)))

    YanıtlaSil
  2. Bu oyun ilk başladığında Server1 de oynamıştım. 3-4 sene oldu sanırım. Güzel bir oyunda işyerinde bir kaç arkadaş birlikte oynuyorduk.
    Zevkli bir oyun.

    YanıtlaSil
  3. Merak ettim bu oyunu. bakacam. gerçi ben en çok oda oyunlarını seviyorum. bir de
    http://nesl1han75.mybrute.com/cellule

    bu var bazen canım sıkıldığında bunu oynarım. kendime ait bir kız yarattım onla kendime rakip seçiyorum onları sıra ile dövüyorum. Gerçi bu aralara onlar beni dövüyor :))

    YanıtlaSil

Yorumlar