2 Mart 2009 Pazartesi

Mart Ekrandan Baktırır

Şubat ayı kısaydı bir şey anlamadım, hele bir de son günlerinde 7 gün senelik izin yapınca kuş kadar kalmış ay, kelebeğe döndü. İzin dediğin sayılı gün hemen geçiyor, mesai saatleri de sular seller gibi aksa geçse. Su aksa deli baksa, hayat bayram olsa. Hoş bir temenni ama yok hayat bayram olmasın diye eskilerimiz almış tedbiri, hergünü bayram edinmiş kişi modelinin adı konmuş yüzyıllar önce. Her gün bayram havasını teneffüs etmemiz zaten şu vaziyette daha bir elli yıl kadar mümkün görünmüyor. Mehter takımı gibi iki ileri bir geri, ravan gidiyoruz, nereye gittiğimiz belli değil.

Soğuklardan sıkıldım artık, ılıklar gelsin istiyorum. Elimde kalmış iki mimim var onları kafamda evirip çeviriyorum bir kaç güne kalmaz yazarım. Kafamda bir kaç tane de hususi yakaladığım konu var. Ne demekse hususi yakalanmış konu. Tabi ki benim için kafayı takmış bulunduğum sudan hadiseler işte.

Su akar deli bakar misali, ekrana bakakalmış esmer kedilerimizden birisinin resmini de koymadan edemedim. Allah kimseyi izindeyken PC siz, internetsiz bırakmasın.


7 yorum:

  1. merak etmiştim yahu hoş geldin uzun mart ayına :)))

    YanıtlaSil
  2. :) hoşgeldin.bizim de gözler ekranlarda kalmıştı.

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkürler arkadaşlar hoşbuldum, ben de sizlerin yazılarını okumayı özledim bu hafta bol bol okurum artık :)

    YanıtlaSil
  4. hemen gelmesin soğuklar :/ daha bizim buraya kar yağmadı ama olmazki tamam anlaşalım sizin orası ısınsın bizim burası karlansın :))) Kedi hazır ekran başına geçmişken insan bi kedi ya da kuş resmi olan siteye yönlendirir keyif çatsaydı hayvanceğiz :P

    YanıtlaSil
  5. hoşdöndün üstad..:)

    YanıtlaSil
  6. döndün mü? Bekleyelim mi daha?

    YanıtlaSil
  7. hoşgeldin :) meraklı kedin de pek şekermiş :)

    YanıtlaSil

Yorumlar