26 Aralık 2007 Çarşamba

Vurdumduymaz

Duyarsız ve geniş insan tipidir. Etrafında olup bitene karşı ilgisizdir. Dört bir yanındaki insanlar kan ağlasa yaşam tarzında değişiklik yapmaz, bir başkası için kılını kıpırdatmaz. Dünya umurlarında değildir. Varsa yoksa kendileridir, kendi hisleridir. İte kaka bile olsa bunlara bir iş yaptıramazsınız. Hadi diyelim fazla üsteleyip kıvamına getirdiniz "Hallederiz abi" der, “Evet yaparız” der ama sonuçta bildiğini okur. Genelde kadınları kahreden erkek tipine örnek gösterilebilirler. Hal böyle olunca Sezen Aksu konuyu gençlik yıllarında bir şarkısına konu edip şöyle demiştir;

“Seni gidi vurdumduymaz
Seni gidi yaramaz
Canın isterse ararsın
İstemezse aramaz”

2 yorum:

  1. Ben sevdanın yollarında ağlamaktan yoruldum
    Bitmezdi bende hiç aşk bak sonunda duruldu
    Hadi vur yüzüme sitemleri hani çok severdin sen bu halimi
    İstersen anlama seven kalbimi vurdum duymaz oldum şimdi

    bak ofamanüfyeter nalan'ın da böyle bir şarkısı varmış mesela.

    mimlendiniz efendim aynı zamanda. lütfen sayfama bakınız.

    YanıtlaSil
  2. Nalan'ın hisli kız olduğunu "ay" "of" "püf" nidalarından dolayı bilirdim ama bu kadarını ummazdım. Sen olmasan öğrenemeyecek bu değeri keşfedemeyecektim. Artık biliyorum o çıtıpıtı hanfendinin nasıl bi his deryasında yüzdüğünü.

    Saolun efenim miminizi aldım. yazacağımdır en kısa vakitte. Tenha bi akşam vaktinde.
    :)

    YanıtlaSil

Yorumlar